2020. december 21.

Blogmas 2020. harmadik hét

Talán ez lesz az utolsó ebben az évben, és az előzőtől eltérően nem négy hetet írok össze, csak hármat. Talán elég is lesz mindenkinek. Ráadásul Esterházy minden bizonnyal megjegyezné, hogy túl sok itt a talán… és a talány is. Főleg ezt a hetet tekintve.

Már készültem lelkileg, hogy péntek délelőttre marad a negyedik adventi videó vágása, de ha ez nekem nem lenne elég, még a nyakamra is marad a kicsit háttérbe szorult községi havilap kiszórása. Hogy ezt hogyan fogom mindössze öt órában kivitelezni, kérdéses, de valahogy már csak kibírom fél lábon is. Ma is futkorásztam délután, mondhatni feleslegesen, de mielőtt elszontyolodtam volna, hogy ismét nem sikerült valamit elintézni önhibámon kívül (bár lehet, hogy volt némi szerepem a dologban, de hagyjuk is), egy új, váratlan lehetőség üzenete röppent felém, és kaptam is az alkalmon, hogy újabb recenziós kötettel foglalkozzam.

(Mégis kit érdekel, hogy a Könyvmolyképző a Leányrablás Budapesten című kötetet díszkiadásban megjelentetik potom 8400 Forintért? – Komolyan, mint lelkes sorozattámogató szakad le a kép a bőrömről, miközben a kiadó nem halad On Sai új kötetének kiszállításával)

***

Ha ez valakinek nem lett volna elég, pár napra rá leárazták a kötetet, és egy ezressel olcsóbbá vált.

Mondhatni tényleg gyorsan eltelt a hét, csütörtökön végeztem a videókkal, pénteken laza nap volt, az így nyugodtabban indítottam a hétvégét. Újabb főzési próbálkozás, teljesen pozitívan zártam a kísérletezést. Kis díszítés, takarítás, rendezgetés mellett haladtam az olvasmányokkal, és nagyon pályázom rá, hogy legalább három könyvet befejezek idén. Jövő hétre marad a könyvbeszámolók, mivel most kilenc kötetet is befejeztem, de semmi szót nem ejtettem róluk.

Ráadásul az összes csomag megérkezett péntek délutánra, így még nagyobb volt az öröm.

Végül sikerült megnéznem utólag On Sai könyvbemutatós élő videóját, ami most két órásra kerekedett, így mondhatni az estém ezzel el is telt. Amondó vagyok, hogy jól zárhattam a hetet.

Előre is kívánok mindenkinek kellemes, és boldog, meghitt ünnepeket!