2020. december 6.

Blogmas 2020 első hét

Ismét közeleg az év vége, közeleg a szokásos haddelhadd és a tavalyi lelkesedés után nem maradhat el az anti-karácsony hangulatú bejegyzésem. (Tavaly nem volt emlékezetem szerint a karácsonyi ebédnél veszekedés, ergo annyira nem lehet vészes a következő karácsony sem…)

Szóval, a hónap elejét máris kifakadással kezdhetem, második napja vágok videókat, (szó szerint második nap) és ha a pitiáner program nem lenne elég idegbaj (a Windows 10 videó szerkesztője mindenre jó, csak arra nem, amire kellene, de hát azzal dolgoztatnak, ami van) a mennyiség és az idő realizálása már kicsit sem egyezik. (miért is kellene tudnia másnak, és miért nem lehet arra hallgatni, aki már öt és fél éve készít tartalmat internetre?) A múlt hónaphoz viszonyítva is úgy vélem, én lettem ismételten még három hétig az R1 munkatárs, szóval igyekszem mellőzni a minden mondat közé beékelődő káromkodásom, mert teljesen fel vagyok húzva. (Aki jót akar magának, semmi adventi meg mikulás, meg karácsonyi biszbasszal nem zargat, mert szemmel verem) Az egész szituban csak az a jó, illetve ami a részemről fontos, hogy végre beleástam magam a videó vágás, készítés gyötrelmeibe. (Csirkét boncolni nem ekkora macera komolyan…)

A legsúlyosabb mégis az olvasási válság, közben a kialakult stressz, hogy olvasási elvonási tünetem lett (mert azt hiszi bárki is, hogy havi két könyv befejezése elég nekem?!), legfeljebb ennek kezelésére januárban veszem ki a szabadságaim, mert ha nem, bizisten, pozitívra tesztelem magam és 10 napig ágyban maradok. (igen, 22:40 és itt gépelek, mint egy mániákus, de ha csak ez nyugtat meg, hogy végre gépelhetek, akkor teszek rá, hogy keveset alszom… lehet utánam csinálni, de akkor az életed is megunod, garantálom)

Szóval, egyre több a nosztalgia, vagy azért, hogy váltsak munkahelyet, vagy inkább maradjak munkanélküli és otthon dolgozhassak (igen, munka, mivel átlagban az emberek a normálisnak tekinthető munkájukkal nem foglalkoznak ennyit), és minden reményem, hogy a következő fanfiction írás mihamarabb elkészüljön (neki sem tudtam még ülni), mivel tudom, hogy azt többen olvassák összesen, mint ahányan azokat az elkészülő videókat megtekintik. (ez tény, ezer bocsánat, hogy olyan dologgal foglalkozom, aminek nagyobb a közössége, mint ahányan élnek a községben)

Legalább a szarkazmusom visszatért.

***

A hét végéhez közeledve a hangulatom kicsit jobb lett, már csak a teendők elvégzése miatt is, de a hét végére megint a kimerültség győzött, így vasárnap estére jottányi türelmem sem maradt. Jól kezdődik ez a hónap is isten bizony.

Megvan, mely könyveket fejezzem be mindenképp ebben az évben, de valószínű, maradok a hónapos összegzőnél, így várható, hogy decemberben sem lesz bejegyzések tömkelege. Ami jobban elkeserít, mint bármely más helyzet, ami körülöttem van. Egyszeriben a saját gondolataimra nem szánok időt, nem tudok magamban elmélyedni, ez által lelkileg is feltöltődni, de remélhetőleg, amint végre mindenki megnyugszik az előkészületekkel, tudok majd magamra is időt szánni. Ja, meg egy kis Ambrózy fanfiction írásra is bizsereg a tenyerem.

Több nem jut eszembe, már amit megemlíthetnék, talán a jövő hét tartalmasabb és semlegesebb heti blogot vált ki belőlem. Meg szóltam előre, hogy harapós teknős leszek, pedig azért ha azt nézem, volt pár vicces pillanat is. Lássuk be, kit érdekel a vasárnapi elbaltázott ebéd, ha megleltem a keresett sajtreszelőt?