2022. február 12.

A februári jó időre egy kis Kávészünet #117

Üdvözletem minden Sültkörtének, ismét itt van Schildkröte, és fogalmam nincs, hol folytassam az előző kávészüneti bejegyzést, ami olyan régen volt, hogy éppen nem őszültem meg közben.

Finoman szólva semmi érdekes nem történt az elmúlt másfél hónapban, mivel túlzottan is ugyanúgy telnek a napok. Egyedül egy bejegyzés várat nagyon magára, mégpedig a főzéshez köthető bejegyzés, viszont sokat ügyködöm a konyhában, hogy még többet tudjak átadni azokból a trükkökből, amiket sok esetben alkalmazok.

Konkrétan nem is voltam sajnos a legjobb formámban, aminek az esetében jelenleg éppen a jobbik helyzetében állok, de ezt tudjuk le annak, hogy túlzottan sok negatív és szegényes gondolkodású személlyel vagyok körbe véve minden nap. Inkább a főzés, bevásárlás, olvasás triumvirátus magányába menekültem minden szabadidőmbe, tudva, hogy apróságok helyett nagyon is fontos komoly dolgokra is felkészülni. (éppen elszaladt az asztalomon egy pók, a héten nagyon váratlanul bukkantak fel a pókok, amik nekem csak azt jelzik, hogy jó irányba haladok)

Ismét a vonzás törvénye mellém áll, pontosabban a heti energiákkal telített énem vonzott minden hasznosat és jót, amire szükségem is volt a szürke januári idők után. Most a délutáni napsütés is örömet tudott szerezni, vagy egy jó vásárlás, vagy éppen az, hogy illatviaszokat terveztem vásárolni, erre tegnap kiadták az újabb Ambrózy Mystery Box-ot, így ez landolt a rendelésemben.

https://handmadebyjulievscott.hu/termek/1-a-detektiv-nem-ember-boszormenyi-gyula-rajongo-mystery-box-2022-kulonleges-kiadas/

Kapcsolatról nem szokásom sem beszélni, sem írni, viszont elegem lett, hogy hónapok óta kerülgetem a tényeket, és miután pár embernek kipanaszoltam magam, tudtam, hogy nem menekülök és a páromnak is megmondtam minden nyavalyám. Szerencsére jobban fogadta, mint amire számítottam, pedig sosem tartottam reménytelen esetnek, így nem tudom, miért lepődtem meg a türelmén.

Így a hónap fő gondolatai a hála, a kitartás és a pozitivitás erejével és feltöltésével irányul az életemre tekintve, és remélem, hogy ez sokáig ki fog tartani. Sokan kétségekkel telítettek, hogyan is vészeljék át a kétes helyzeteket, viszont aki kicsit előrébb lát, az már tudja, hogyan lehet jóvá formálni az életünk és a környezetünk: csak annyi a dolog, hogy hiszel benne és eldöntöd, hogy jó lesz minden.