2019. október 15.

25 éves lettem én… éjszakázós kávészünet #95

Ma tudtam meg, hogy a Keresztapa írójával egy napon ünneplünk
25 éves kortól…


Megkomolyodik az ember – aha, teljesen komoly voltam, mikor múltkor véletlenül hátba vágtam Schwestert táncpróbán és erre több percig sírtunk a röhögéstől, miközben azon nevettünk a végén, hogy a többiek ledöbbenve néznek ránk, hogy mi bajunk van. (ez hétfőn volt ráadásul)

Próbálja elérni a céljait – igaz, célom többet aludni…

Teljessé válik az élete – mit értünk teljes alatt?

Fontossá válik számára a család – délutánosként család? Vagy a táncosok a család részét képezik? Á, következő!

Komoly kapcsolat, elköteleződés…
Na ácsi, ennyire ne siessünk előre!

Örüljetek, mert vasárnap még egy teljes panaszáradatot akartam minden Sültkörtére és Nemolvasómra zúdítani, de végül rájöttem, hogy a panaszok és a kifogások írogatásánál és gyártása helyett igazán odatehetném magam és meg is csinálhatnám az elmaradt dolgaim. Konklúzió? Ma estére végeztem minden beütemezett dologgal.
Illetve, mivel közeledik az év vége, meg a karácsony (igen, van, ahol már most karácsony van… na, elég legyen a múlt hétvégéből, sic!), így újabb ötleteim támadtak és ezekből párat meg is osztok, nehogy aztán elsunnyogjam őket.

A mai molyos sütim egy könyvből, ami várólistás
Ebayes szerzemények: könyvmolyos cuccok, Kindle tokok, kozmetikumok és egyéb kacatok, amiket ebben az évben szereztem.

Krémmánia frissítés, avagy nézzük meg, miket használtam 2019-ben kozmetikumok és sminkek terén.

Könyves férfiak 2019: minden könyvben szereplő pasiról szót ejtünk, akik idén a kezeim közé kerültek, a játék folytatódni fog, ebben a hónapban még egy kört tervezek indítani 14 kiválasztottal, ezzel is csökkentve a listát.

Zenelista, avagy Schildkröte milyen zenéket hallgat: régi dolog a blogon, amit csak az első évben csináltam meg. Ideje csemegézni a zenelistámról.

Olvasás terén még mindig hajtok a „150 könyv 2019-ben”, illetve a „Rengeteg oldal 2019-ben” plecsnikre molyon. Így ehhez mérten két sorozatot szeretnék befejezni, a Rontásűzőket és a Dávid Veron négy részes történetét. Többet előre láthatóan nem tudok ígérni, felhozni. Jön, amihez épp kedvem szottyan.

Közben készül a Savarelly ügyek 236. Része, bár ez csekély cél az előzőleg felmutatott ötletek mellett.

Oké, de Ambrózy?
Csigalom és nyugavér, talán írtam valamelyik előző kávészünetben, hogy szeretném a kívánságokat teljesíteni fanfiction terén. Négy ötlet került fel a listára, ha kedvem és ötletem támad, hogyan készüljenek el, neki fogok esni a megvalósításuknak.

Ezen felül most én is várakozom valami folytatásra, de se híre se hamva, mivel a többi szerző már jelentgette be a karácsonyra várható köteteiket, így lehet, hogy más fog terítékre kerülni az év végén.

Van még két nagy falat, amiről érdemes külön bejegyzést készíteni, de erre leghamarabb csak jövőre tudok sort keríteni, így türelem, és olvassatok ti is, mert nekem még több tucat könyv befejezése szükséges a lehetséges bejegyzések elkészítéséhez.


Szóval produktív hónapoknak nézek elébe, mivel sok rendelésem a hónap végén kerül hozzám, tervem van idén még pár dolgot beszerezni (ezekből van, amit most rendeltem meg és a héten jön is) van költségesebb beszerzés, ami remélhetőleg jól fog jönni és hosszabb távon is nagy segítség lesz. Jönnek a tesztelések, olvasások, képek, képek és még több kép… Nagyon izgatottan várom a hónap második felének időszakát. (Megint nem bírtam ki, hogy ne rendeljek egy könyvcsomagot… miközben a pár napja 7 éves telefonom lecserélése került előtérbe… egye fene, veszek használtan, úgyis csak instagramozásra kell.)
Egy szónak is száz a vége (itt csak 25 a teljesség jegyében) de egy javaslat jut most eszembe zárómondatnak a drága Agáta mama jóvoltából (vagy inkább Böszörményi által, ha pontosak akarunk lenni)

Most menjen, kedves, és maradjon makacs!