2016. augusztus 8.

Hatefői kávészünet #25

Mondanám, hogy semmi különleges sincs az elmúlt hetekben. Tűkön ülve vártam az Essence régi termékeinek kivitelét, a kezdés harmadik napjára sikerült is bekóvályognom a legközelebbi üzletbe.

Szokásos letargia fogadott. A termékek zöme már nem volt készleten, amiből meg válogatni lehetett azoknál is felmerült a szokásos történet.


A tester-t nem elég, hogy feltalálták, de az épp egyedül árválkodó termék, amit lehet, hogy egy vevő szívesen megvásárolna, teljesen vagy részben finoman szólva is tönkretették. Nincs egy adandó alkalom, mikor nyugodt szívvel vásárolok sminkterméket, mert a vége csak az lesz, hogy tüzetesen átvizsgálom a terméket, mennyire kontárkodtak bele.

Nem sok dolgot, szerintem még a felét sem szeretem be, amiket szerettem volna, bár így is került pár dolog a kosaramba. Későbbiekben, ha még megyek pár bolti túrára, utána készítek shopping posztot a termékekről, illetve ami meg van már, azt tesztelem is, hogy tudjak írni pár szót róluk.

Iskolai posztokat nem igazán terveztem erre a tanévre, nem sok változás van az előző tanévekhez képest. Maximum egy sulitáskás kacatos poszt azokkal a cuccokkal, amiket mindig magamnál hordok.

Animék közül most szinte csak ismételgetek, abba a csapdába kerültem, amikor van vagy 100 megnézendő sorozat, mégsem tudom mit nézzek. A könyvekkel is ugyanezzel a szituációval küzdök.

Végül a sok nyaralásos facebook posztok mellett nem tudtam még eldönteni, hogy melyikről készítsek képet: arról, hogy mosogatok vagy arról, hogy gyakorlaton vagyok.

Nem ígérek semmit, majd csak sikerül napirendre jutnom... egyszer...