2016. augusztus 2.

Kézfertőtlenítő termékek

Most a 21. Században már annyira figyelünk magunkra és egymásra, hogy próbálunk minden betegséggel járó baktériumokat, szennyeződéseket kerülni. Ez okból születhettek meg a kézfertőtlenítők, arctörlők. ( tömören röviden)

Van pár termék, amit a drogériák kínálatából kipróbáltam, mint kézfertőtlenítő zselék és kendők illetve arcra használható kendők. Elsősorban célzott terület ( csak kézre vagy csak arcra ) szerint választok terméket.

DM-ben beszerezhető termékek:

Ebelin 150 Feuckte Tücker: könnyű, közepes méretű kendők, ami mennyiségre és árra nagyon kedvező. Elsősorban csak kisebb szennyeződések eltávolítására válik be. Kéztörlésre még esetleg bevethető.

Ennek a terméknek a 25 db-os változatát is használtam, eléggé nedves törlőkendő, de lassan szárad meg a kezemen, alig vártam, hogy elfogyjon a csomag. A mérete jó, a kendő vékonysága számomra nem zavaró az alap feladatát teljesen ellátja. Strapabírósága nem a legjobb.

 Volt szerencsém a drogériában egy már kibontott (a sminktesztereknek a letörlése céljából) dobozban kipróbálni. Úgy voltam vele, hogy elsősorban a sminkasztal, meg ha gyorsan akarok poros, sminkes felületet eltávolítani, arra pont elég. Így is lett. Ma már a sminkasztal hivatalos tagja, smink utáni kéztörléstől kezdve a kicsit meg kell tisztogatni az egyszer használt ecsetig megfelelt.

Első alkalommal a külső végén kezdtem a befűzést, akkor a minden kendő után fűzni kellett, de az üzletben is láttam, valamit én nézhettem el. Megkerestem a legbelső kendőt és azt fűztem át, azóta semmi gond nincs a termékkel.

Balea erfrischende reinigungs tücher 3 in 1: Arcon sminklemosásra szeretem használni, bár másoknál előfordult már irritáció. Pont annyira nedves, amennyire szükséges, könnyen elbánik a sminkkel, bár vízálló sminknél nem mindig teljesít.

A grapefruitos változatával is megismerkedtem, az illata nem nyűgözött le, jobban megszerettem a lótuszos, kicsit parfümös illatú változatát. Az illaton kívül más különbséget nem véltem felfedezni a kendőkben.

Balea Hygiene Reinigungstücher: a kendők nagysága megfelelő, jó minőségű, a kendők nedvességével meg vagyok elégedve. Mondhatni minden kicsi táskában elfér. Hátrányát csak az ára szabja meg nálam, akciósan megéri, de normál áron jobban ki lehet jönni másik 25 db-os csomagolással, mint ennek a tíz darabos változatával.

Rossmannban beszerezhető termékek:

Alouette Feuchte Tücher: szinte hasonlít az Ebelines kendőre, kivételt képezhet a kendő minősége. Már a harmadik csomagot vásároltam meg. Hátránya, hogy önmagában, ha csak egy elzárt táskazsebbe pakolom a kendőt, gyorsan kiszárad.

Isana erfrischungstücher: kimondottan citromos illata van ( lehet, hogy valakinek az ablaktisztító szaga jut róla eszébe ) ez papír állagú, nem textil vagy pamutszármazék. Kimondottan egyszeri használatra, a BestView szemüvegtörlő kendőkhöz hasonló mind minőségre mind nedvességre.

Alterra nedves arctisztító kendők: Jó 2 éve vettem egyszer, amint kinyitottam és megláttam, hogy tocsognak a kendők lemondtam a kipróbálásáról.

Most a barátnőm vásárol egy csomaggal, neki nem jött be, így megkaptam, hátha tudok valamit kezdeni vele. Ekkor határoztam el, hogy kap még egy esélyt. Mivel van kedvenc arctörlőm, és kézfertőtlenítő kendőm is, így teljesen mindegy volt, mire használom fel.

Gyakorlaton sok porral és kosszal járó feladatokat kell elvégezni, mindig tőlem kérnek kendőket, mert tudják, hogy én nem indulok el törlő kendők nélkül sehova. Most bevetettük ezt, konkrétan karra, arcra is jól működött, a forróságban jólesett kicsit megtisztítani és hűsíteni a bőrt.

Az illata engem a citromos ablakmosóra emlékeztet, bár ez nem igazán zavar. A nedvessége meg ilyen melegben pont jól jön, ha külön rakom is a táskám zsebében nem szárad ki hamar, mint az eddig használt törlőkendők.

Lehet, hogy ezt az új csomagolást kicsit megváltoztatták, ha meg, akkor is jó irányba. A Balea arctisztító kendőkre hasonlít.

Isana med antibakteriális kézfertőtlenítő gél: egy könnyed, zselés állagú termék, gyorsan szárad, kellemes illatú.

Minden drogériában forgalmazzák:

HiGeen kézfertőtlenítő: elsősorban az illata és a mennyisége miatt vásárolják ezt a terméket, mint lehet a képen látni, már egy éve nem igen használom. Erős az illata, 70%-os etilalkohol szerepel az összetevő listájában, így ami van, azt letisztítja a kézről. Enyhén száríthatja is a bőrt.

Összességében lehet olcsón jó kéz-és arctisztítási termékeket kapni. Sajnos, olyan keresős szituációkba eshetünk, ha keressük a tökéletes tisztítót, mint egy komolyabb alapozó keresésben. Figyelni kell a különböző bőrtípusokra, illatanyagokra, anyagminőségre, eltarthatóságra és legfőbbként a kiszemelt termék céljára. Pl. egy sima törlőkendő nem biztos, hogy el tud bánni egy teljes arcsminkkel.


Utazásokra, vagy csak táskába sok bosszúságok meg lehet velük spórolni.