2016. augusztus 16.

Nyári shopping

Aminél még nem írtam, a későbbi kipróbálásnál frissíteni fogom a posztot.

Essence kimenő termékek, avon rendelések, ebay, meg pár kis plusz.







L'oreal paris infallible mega gloss bar  szájfény

matte 401 amen
matt, barnás szín, egy rétegben hétköznapra viselhető, tartós
illata szokatlan, de viselve nem zavaró


miss sproty somatte instantmatte finish
001 universal
Mattosít, jól fixálja az alapozót és a korrektort
Normál bőrön fél napot legalább tud teljesíteni

Essence the gel nail polish
Az essence körömlakkokról nem hiszem, hogy bármit is írnom kell. Valaki isteníti, valaki messziről elkerüli, én még mindig meg vagyok velük elégedve.

- 30 let's get lost
- 27 don't be shy!
- 33 wild white ways
- 05 sweet as candy
- 22 i love blue jeans
- 2 in 1 base & top coat




Szemhéjpúderek

Essence i love nude
- 02 cake pop: szép rózsaszín árnyalat hétköznapra.
- 05 my favorite taupig: testszínű barna, satírozásra, mélyítővonalba, önmagában hétköznapra és minden esetre beválhat.

Catrice
- absolute eye colour 540 rose marie's baby
- nagyon csillámos, fényes rózsaszín
- ultimate nail lacquer 86 (s)wimbledon



Avon
naturals skin care purifying tea tree & cucumber face scrub
  • teafa és uborka
  • finom szemcsés, akár minden napra, erősebb tisztításra más jobb
  • illata semmilyen
naturals body care escape coconut & starfruit scented spritz
  • kókusz és csillaggyümölcs
  • enyhe kókusz illattal
clearskin pore penetrating gel cleanser

  • hasonló az arcradírjához, mind illatra és arctisztító erősségében




Ezeken felül egy összecsukható fésűt ( tartaléknak az előzőmhöz ) és egy tus- és szemöldökecsetet is beszereztem a For you beauty márkától.Még tesztelgetem, a szemöldökecset inkább kitöltésre ajánlott, a tust még nem igazán sikerült magamévá tennem.
A gyakorlat után egyből éltem a lehetőséggel és első alkalommal rendeltem két csomag ebay-es sminkecsetet. Próbáltam biztosra menni, az ecseteknél ha selejtes érkezik, azzal nem lehet mit kezdeni. Sérülés szinte semmi esetre nem nagyon merülhet fel.
Az ecsetek puhák, meg vagyok velük elégedve. Ha eddig azt hittem, hogy a drogériás ecsetek milyen jók, a puhaságban és az árban messze felülmúlják ezek az egyszerű kínai ecsetek őket. Párat már mostam, kibírta szőrhullatás nélkül. Nem mondom, volt aminek kellett 1-2 szálat igazítani, mert kicsit kiállt, de meggyőzött a használatuk közben. Szemen nem érezhető, a  4 db-os fekete nyelű satírozó ecseteket most napi szinten használom. Szerencsére épségben megérkeztek, így elmondhatom, hogy pozitív élmény volt számomra az első ebay-es vásárlásom.