2016. augusztus 31.

Becca Fitzpatrick Finale ( idézetekkel )

Nora Grey, most már nem egy hétköznapi lány. Megesküdött vér szerinti apjának, hogy a nefilek seregének vezetését teljesen átveszi, és a háborúba vezeti a seregét. Ha nem teljesül, Nora édesanyjával együtt meghal.

A nefilek bizonytalanok Nora felé, mert mint új és gyenge nefil, nem igazán preferálják, hogy megkapta a vezetői szerepet. Közben el kell hitetnie Norának a seregével, hogy neki Folthoz és magához a bukott angyalokhoz semmi érdekeltség nem fűzi.
Nora és Folt közösen tervezik a békét, ahol nincsen megszállás, és nincs engedelmesség. Nora régi ellensége és féltestvére Marcie váratlanul beköltözik Noráék otthonába, ezzel szövetséggé kovácsolja a két lányt. Scott is szintén a kis csapat állandó tagja lett, mint Nora védője, mint Vee barátja.

Megismerhetjük a kötetben Dantet, aki elsőre segíti Nora beilleszkedését a nefilek közé. Ezzel együtt elhíresztelték, hogy együtt vannak, ezen felül Nora kondícióját edzésekkel növelték az esetlegesen felettük lebegő háborúra készülve.
Megismerhetjük az egyik arkangyalt, Peppert, aki mondhatni gondot jelent Foltra nézve, végül Norára is.

– Hosszú napod volt? – igenlőn nyögött egyet.
– Végigkövettem néhány szálat Pepper ügyében, de semmire sem jutottam. Nagyon sok mindent tudok kezelni, de egy haszontalan nap nincs ezen a listán.
– Mondja ezt az, aki egyfolytában arra akar rávenni, hogy egy egész napot eltöltsek vele az ágyban..
– piszkáltam, hátha sikerül kissé felvidítanom.
– Angyalom, az egy nagyon is hasznos nap volna – vágta rá játékosan, de a hangja, ha lehet, még kimerültebben csengett.

A kötetben még mindig kísérti Norát Dabria jelenléte, aki teljesen féltékennyé teszi őt. Folt csak nagy nehezen tud a két nő között egyben maradni. Folt keresésére indul az egyik nefil, Blakely után, és maga az ördöngösség után, aminek használata bűn.

Segítségre volt szükség, de ehhez el kellett kapni Peppert, akit Nora és Scott meg is talált. Peppernek viszont van egy zsarolója, akit Folt nagy erővel keresett.

Kiderült, hogy Pepper zsarolója maga Dante volt, aki nem csak, hogy a nefilek vezetőségére pályázott, hanem a bukott angyalokkal is szövetségben volt. A véletlenszerű megmenekülés után Nora és Folt újabb tervekkel álltak elő, amivel Nora pozícióját fenn tudják tartani. Ennek végső mozzanata volt, hogy Norának ki kellett hívnia párbajra Dantet.

Folt döbbent csendben hevert, ám én láttam a szemén, hogy sebesen cikáznak a gondolatai; a pillantása elkomorult. Tudta, ahogy én is, hogy ha Dante sikeresen megfoszt a rangomtól, a Hanknek tett esküm megtörik. A bukás pedig csak egy dolgot jelenthetett: halált.
– Ráadásul Dante zsarolja Peppert - fejeztem be.
Folt kurtán bólintott.
– Ezt már akkor feltételeztem, amikor megtámadott. Scottal mi lett?
– A mauzóleumban van és egy hihetetlenül ügyes kóbor kutya vigyáz rá.
– Kérdezzek? – vonta fel Folt a szemöldökét.
– azt hiszem, az a kutya ringbe szállt veled az őrangyali posztért. Elijesztette Dantet, csak ezért léphettem meg.
– Meg kell neki köszönnöm, hogy megvédte a kedvesemet.
A helyzet ellenére elmosolyodtam.
– Imádni fogod. Hasonló az a stílusérzéketek.

– Tudtad, hogy amikor először láttak, arra gondoltam: sosem láttam még ilyen gyönyörű és elragadó lányt?
– Miért mondod ezt nekem? – kérdeztem szánalmasan.
– Megláttalak és attól fogva a közeledben akartam lenni. Azt akartam, hogy engedj magadhoz. Úgy akartalak ismerni, mint senki más. Téged akartalak, mindenedet. Majdnem beleőrültem a vágyakozásba, – Folt szünetet tartott, levegőt vett, mintha engem szeretett volna beszívni. – És most, hogy az enyém vagy, az egyetlen dolog, amitől rettegek, hogy egyszer visszakerülök arra a helyre. Hogy ismét reménytelenül vágyjak rád. Az enyém vagy, Angyalom. Minden egyes porcikád. Nem hagyom, hogy bármi megváltoztassa ezt.

Ezzel együtt várták, hogy Pepper elhozza a mennyekből a bukott angyalok tollát, hogy pokolra küldhessék az összes bukott angyalt. 
A másnap hajnalban tartott párbaj csúnya támadásba fulladt, ahol a bukott angyalok meglepetésszerűen csapta kel a nefilekre. Végül sikerült Norának megölnie Dantet a harcban, ezzel az összes Dante esküje alávetett bukott angyal elporladt.
A történet végére pedig Nora és Folt esküt tettek egymásnak az örök időkre. Egy arkangyal, aki mindvégig Basso nyomozó személyében jelent meg, egy ajándékot ajánlott fel Nora számára a háború és az ördöngösség eltörlése okából.