2017. december 27.

2017-es összefoglaló (sorozatok,filmek)

Gyorsabban elrepült ez az év, mint vártam...

Lássuk is, mivel töltöttem a szabadidőmet.

Simpson család 1-28. évad.: minden, amit egy hétköznapi család életéből aktuálisan megélünk, megtalálható. Mondhatni élő karikatúrája a való életnek. Jó, kellemes humorú, kevés káromkodással az igényes nézők igényének megfelelően.

Agymenők 11. évad: Nem erre számítottunk, de ott folytatódik tudósaink élete, hol a tizedik évad befejeződött. Kicsit csalódás, hogy az ifjú Sheldon életét még nem ismerhettük meg. A szokott humor megvan, de a történet elég stagnáló szerintem.

Outlander 3. évad: Ahogy a készítőktől várható, a szokásos minőséget hozták erre az évadra is. Nekem sajnos kavarogtak az események, mivel jócskán egy évvel később kezdtem bele a sorozat nézésébe, mint ahogyan a könyvet már kiolvastam. Közben már a negyedik kötetet olvastam ki, jobban kiismerve a szereplőinket, akik a harmadik évadban még csak épp bemutatkoztak. Nem kell tudtommal sokat várni a folytatásra a sorozat terén, miközben már az ötödik részét is várom a könyvnek. Most már erőteljesen versenyben van a sorozat vetítése és a könyvsorozat magyarra fordítása. (Bár, aki tud olvasni angolul, belevághat az eredeti verzióba.)

Archer 1-8. évad: Aztak*** és a mindenségit! A magyar szinkron hozta a formáját, sőt, ami utoljára megjelent rész, a nyolcadik évadban, csak azt néztem magyar felirattal, a többi szinkronosan volt és megdöbbentem, hogy az angol nem volt olyan szórakoztató számomra, mint a szinkronos részek. A tizennyolcas karikát teljes mértékben kiérdemelte már csak a téma és a szóhasználat terén is. Teljesen laza nézőknek ajánlható, akik szeretik a szélsőségeket, a klisék kiparodizálását és egy kis akció is belekerül az irodai afférok mellé.

Viktória 1. évad: Hitelesség. Talán ezzel a kifejezéssel kellene illetni a sorozatot. Akik szeretik a történelmi és romantikus sorozatokat, azoknak ez sem lesz csalódás, komoly mű a maga nevében, drámával, izgalommal és Viktória királynő életével, hogyan boldogul egy épp csak felnőtt nő egy hatalmas birodalom élén.

Rossz anyák karácsonya: Vártam is meg nem is. Az első film, a Rossz anyák hozta a formáját, én is háromszor is nekiültem és végignevettem. A történet különösebben nem volt meglepetés az első film után, a három leterhelt anyuka fellázad a mintaanyai szerepek terhe ellen, isznak, és máris ki vannak az áruházakból tiltva. Bármi is van az anyák életében, a gyerekek az elsők. Szóval, a szokásos formát és minőséget hozták, de nem képzelem el, hogy még egyszer megnézném.


Az: Erre azt kellene mondanom, hogy ezt még könyvben is elolvasnám. Mondhatom, magamtól eszembe sem jutott volna megnézni, sőt, mákomra az óta sem láttam a közelemben piros lufikat, tudtam is aludni utána. Nem bántam meg, hogy láttam.