2017. december 29.

Karácsony utáni fellélegzős kávészünet #51

Utólag is remélem, mindenkinek kellemesen telt a karácsony.
Valahogy stresszesebb lett az idei év, mint vártam, így év végére már odáig jutottam, hogy néhány dolog esetében már az a testrészem is kivolt, ami valójában nekem nincs is.

Igyekeztem az ünnepekre hangolódni, ünnepelni, meg amit elvárnak a karácsony alkalmával, de már az utolsó két adventi hét esetén még a youtube-on sem akartam nézni karácsony előtti vlogolós videókat.

Bár ezt a pár napja kitett öt posztomból is ki lehetett venni, hogy mindenről szó lesz csak az ünnepekről nem.
Ajándékok kapcsán idén is a szükséges és a hasznos termékek tárházát képezték. (kivéve a vásárolt könyveim, mert azok szükségesek és hasznosak is egyben a részemről)
És egy túlélési tanács, ha nem akarod kiakasztani a gyomrodat: csokilikőrt, meggysört kólával spékelni nem túl szerencsés.
Utólag csak nevetek rajta, hogyan tudom magamnak elrontani a szentestét.
Még ma hajmosáskor jutottak eszembe poénok, de pár órával eltelve már nem tartom annyira viccesnek őket, így mellőzöm ismét.

Ki kellene az új epilátort próbálni, de csakis úgy, ha közben nézhetem a Viktória második évadát, tudatosítva magamban, hogy legyen bármilyen nehézsége a brit föld királynőjének, bizony a problémái közé a szőrtelenítés biztos nem tartozott.

Outlander, Bronzlovas, Viktória, Ambrózy báró esetei és már a következő olvasmány a Kincsem... Most már az elmúlt fél év után tagadni sem tudom, hogy imádom a történelmi regényeket és sorozatokat.

Idén nagyon megszaporodtak a könyves posztok, bár ez nem véletlen, mert olvasásra szinte minden este volt időm. Animék terén kicsit majd rákapcsoltok, hiszen rengeteg jobbnál jobb sorozatot hagytam ki. Idén nyitottabb voltam az amerikai sorozatokra, amiknek a többségében kellemesen csalódtam.

A következő évre sem ígérek semmit, majd lesznek dolgok, valamik meg nem, ahogy épp a hangulatom hozza.