2018. április 2.

Minden, ami a csövön kifér kávészünet #58

Csacsogok egy kicsit, mert van miről.

Március 26-31.
Mikor teljesen véletlenül adok egy frappáns címet az egyik posztomnak, ami érdekes felfedezéseket tartogatott számomra. (Ha a bloggerek statisztikákat készítenének az olvasóiról...)
Megírtam ami épp eszembe jutott, pedig most tényleg végig gondoltam elejétől a végéig. Kitettem, még ez is normális volt. Várok, várok és molyon jöttek a csillagozások.
Na, itt nem számítottam rá, mikor amúgy sem ültem gép előtt (milyen véletlen, hogy mindig akkor történnek dolgok, ha épp nem vagy net közelben) lényeg a lényeg, már a harmadik posztom került ki az Ambrózy báró esetei Facebook oldalra. - Amit innen is köszönök szépen.
Tanulság, címadáskor, ha úgy érzed, ez ütni fog, az tényleg ütni fog. (így vagy úgy)
Az esetben egy teknős sem sérült meg, így nagy örömmel várom a könyvfesztivált. (Már csak három hét, de még mindig úgy érzem, nem 100%, hogy eljutok.)

Mi készült el erre a hétre? (Április 1-jétől a blogon)
Savarelly ügyek - novellasorozat 196-199. ügy
Mi történt a nyakék visszaszerzése után? Miközben a kapitányság vezetői visszarázódnak a hétköznapokba, megtudhatod, mi a kapitányfeleség, Amelié és annak féltestvére, Helena teljes, születéskori neve.
Új ügy, a tettes elfogása viszont lehetetlennek tűnik. Novgorod új feladatot bízott fővárosi kollégáira, akik elég érdekesen állnak az ügyhöz.
Ezután a felbőszült Aligátor is meglátogatja őket, de nem a nyakék miatt.
Végül még ebben az évben ultimátumot adnak az elnöknek, remélhetőleg utoljára. Az új elnök színre lép és a harmadik Savarelly generáció maradék titka is lelepleződik.
Az elnökváltás után egy évvel összeül a három vezető, de nem azért, hogy a régi sérelmeiken rágódjanak.

Április 2.

Már lassan két hete készül ez a poszt, a felét töröltem a szövegelésemnek, de az a fontos, hogy ma összeírtam a könyvsorozatokat, amiket nem csak kiolvasni szeretnék, hanem beszámolni a blogon is. (Bár, pár hónapja az animelistám is szűrtem egy egészséges szintre, hiszen a 260 sorozatból kiválogattam vagy hatvan várományost, akiket mindenképp szeretnék megnézni.)
A könyvekkel kapcsolatban, nyáron szeretném újrakezdeni a Végzet ereklyéit, a sorozatra is ráveszem magam, ezen felül még vagy öt sorozat jönni fog, már ha ki tudom olvasni. (Megszerzés már pipa, csak győzzem kiolvasni a köteteket.)

Tegnap majdnem koppant a fejem, mert a Lúzer Rádió, Budapest! harmadik részét ugyan megszereztem, el is kezdtem olvasni, de mikor elkezdtem, nem számítottam ekkora failra, csak mert nincs meg a második rész és naivan úgy véltem, hogy olvasható így is. Spoiler, spoiler az első két oldal! (Szóval, a sorozatot csakis egymás után olvassátok, ha jót akartok!)
Nem röhögni, együtt érezni! Már csak azért is kiolvasom a sorozatot, ha benn a könyvtárban.

Na, elég legyen az őszinteségi rohamokból, mert már múlt héten is írtam egy kisregényt ide, mégis töröltem. Pedig ilyenkor ellenszegülök a blog eredeti üzenetével, miszerint, ha Schildkröte megmondja, akkor megmondja, tudva, hogy az csak egy vélemény a milliárd között. Nem mindenkit fog érdekelni, valakinek nem fog tetszeni, de lehet, hogy valaki meg fogja érteni, lehet, egyet is fog érteni, de nem ez a lényeg.
A lényeg: Merj őszinte lenni, ne legyél birka és tudd, ha úgy érzed, ellened az egész világ, egy valaki biztos ott lesz melletted.
Most pedig frissítettem a véleményem a Kincsem könyvértékeléséről. (Csak, hogy legyünk korrektek.)
Na, de mászok is, mert számos ötlet van már a fejemben, amit ideje megvalósítani. (Spoiler: A novelláimhoz egy kis beszámoló talán jól jöhet. Tudom, egyik sem egy remekmű, de hátha a szórakoztatási célokat éléri.)