2019. december 21.

Schildkröte fiktív Blogmas 2019 #3

Ha az előző két hét elrohant, akkor most már ez a harmadik hét is gyorsan fog telni, ha úgy akarom…

December 15. Vasárnap

Tegnap mikor lezártam az előző hetet, egyből jött a váratlan SMS… oké, megleptek, a kínai csomagom érkezett meg majdnem két hét késéssel. No sebaj, volt  kedvem és energiám, így neki is láttunk Schwesterrel a képekhez. Smink, köröm vagy vasalás? Ugyan, aki ismer, tudja, hogy az Instagram képeknél ritkán törekszem bármiféle tökéletességre is.

Na, de most már dél van, délután irány dolgozni, így csak rohanósan konstatálom a dolgokat. Nem, nem kapok egy fillért sem az előzőleg említett bejegyzésért, egyedül a termékeket kaptam ingyen (amiről csak a csomag átvételekor értesültem), amiket én választottam. De lássuk be, az együttműködéseket valahol el kell kezdeni, és ha épp ez pottyant az ölembe. Ha pedig egy bejegyzésért adnak bármit, akár terméket, akkor már megéri a részemről a felkérés. (és továbbra is Ebay párti leszek)


December 16. Hétfő

Teli vagyok tettvágyakkal. Akárhogy számolgattam, a három könyv mellé még szerencsére bele kell férnie a Szivárgó sötétség 3. kötetének. Szóval vigyázz Artúr, jövök!

Tegnap a Hervadhatatlant nem csak befejeztem, az adventi ünneplés feladatai után össze is dobtam az élménybeszámolóm. Most pedig nyolc napon át kártyázunk, hiszen az utolsó 16 könyves pasiról sem szeretnék elfeledkezni, így róluk is jövök a megszokott kis beszámolóval… viszont lehet, hogy (itt még nem tudjátok a tervem, mivel ez szombaton megy ki) csütörtökön teszem fel először, hogy legyen kicsit több a csemegézés.

Nos, ma elég pihenősre vettem végül a figurát, miután reggel kaptam az SMS-t, hogy holnap szállítják ki a nyomtatókazettákat. (És miért is ilyenkor nyelem félre az utolsó cseppnyi kávét, miközben a kulacsban nem maradt tegnap víz?) Nos, lehet, hogy délután keltem fel végül, de három érdekes álmom is volt. Szóval a lényeg, lehet este tánc, nyugodtan keltem végre.

Tegnap nem tudtam dönteni, melyik könyvvel folytassam, végül az Artúr lett a választásom. (addigra az oldalszámot is megkapta molyon, szóval ma folytatom)


December 17. Kedd

Tevékeny leszek és minden kitűzött feladattal végzek. Artúr esetében már a kötet felénél tartok, a könyves pasik elemzésénél a napi kettőből egyet már boncolgattam és várom a csomagot, hogy nekifogjak a nyomtatásoknak. (Apropó még meg kell néznem, hogyan fordítsam át a lapot kétoldalas nyomtatáshoz.)

Délután meg érkezett, elkezdtem nyomtatni, este fél nyolc tájékán elegem is lett. Főleg, hogy az utolsó 25 oldalnál megakadt és benyelte a papírt, hogy szakadt. Na, úgy véltem nem lesz gond, végül vagy negyed órás szenvedés és két helyen is felboncolva a nyomtatót nagy nehezen kioperáltam a nyomtatóból a beszakadt papírr. Szóval ott félbe is hagytam, holnap folytatom délelőtt. A japánokat pedig nem értem, a nagy borításokkal, és van egy sanda gyanúm, hogy minden kis apróság gyanánt szervizbe küldik a gépeket. Akárhol nyitottam fel, röhej, nem lehet hozzáférni a forgó részhez, ahol bekapta. De mivel este már nem akartam nyomtatni, így belefáradva, de szerencsére nem a bőgés határon félbehagytam a dolgot. A körmöm megint csinálhatom meg.

Konkrétan szusszantam egyet, és gyors befejeztem végül. Szerencsére működött most már. Végül a körmöm is elkezdtem renoválni, közben folytattam a Szolgálólány meséje harmadik évadát. Ráadásul kicsit előre dolgoztam, a csütörtöki anyagig akartam eljutni, mire feleszméltem, hogy már a szombatit írom.


December 18. Szerda

Nem kapkodtam el a délelőttöt, összepakoltam a szobám (tegnap a nyomtatással hagytam elég cucmákot magam körül), elmosogattam. A délután rohanva eltelt, kilátogattunk a plázához és a karácsonyi vásárra, ergo a fél Szegedet bejártam.


December 19. Csütörtök

Pozitív korai ébredés. Pihenős nap macskákkal való alvás után. Estére mondhatni kimerültem a nagyobb embertömegtől, de kellemesen zártam a napot.
Nap ráadása volt a mézeskalács készítés.


December 20. Péntek

Nem vártam, de próbálok higgadt maradni. Ellenben gyorsan repült az idő… mégis, sok volt a 12 óra munkaidő. Végül a táncos társasággal és pizzával vigasztalódtam.

December 21. Szombat

Délelőtti kelés pipa, a szobám még mindig tragédia, plusz a tegnapi kifakadás szertelenségének eredményeire azt konstatáltam, hogy csak elő kellene a porszívót venni… De a pakolás és a portörlés fontosabb lenne, meg csendesebb is. Artúrral nem tudtam haladni, pár oldal után kimerülten aludtam el. Pedig utolsó száz oldal, könyörgöm.

Szóval kellene egy takarító lista. Ha valaki nem gondolta volna, hogy a találékony Y-generációs nem keres rá a neten, hogy van-e ilyen lista, az nem ismer minket. Bár azt a tippet, hogy húzzuk el a kanapét is és ott is takarítsunk, nem tudom ki találta ki, de az sem volt még az én szobámban. De legalább az ablakra emlékeztettek.

Délre két helyiség portalanítása pipa, három kávé pipa és még a telefonon kicsit játszottam.
Illetve igyekszem az Artúrt is befejezni.