2019. december 14.

Schildkröte fiktív Blogmas 2019 #2

A második adventhez közeledve újabb töprengések kerültek előtérbe.

December 8. Vasárnap

Második adventi ünnepség, utána családi születésnap ünneplés várható. Lehet, hogy a szombatok szabadok, de a mostani vasárnap és a következő is munkanap számomra. A tegnapi pihenés után könnyebb a helyzet, közben felmerült, hogy a csütörtököt is ki kell vennem szabadságnak.

Könyveknél B. Czakó Andrea Hervadhatatlan című kötetét folytattam, a második és a harmadik fejezettel. A negyedikbe nem mertem belekezdeni, mert láttam, hogy hosszú lesz, így azt ma estére tartogatom. Több Ambrózys beütést is véltem felfedezni, miközben igyekszem elvonatkoztatni a két történetet.

Tegnap délután és ma végre a hosszabb videókat meg tudtam nézni, köztük pár TheVR Happy Hour részt és a Nincs Van időm olvasni kihívás könyvkibeszélőjét a Leányrablás Budapesten című kötetről. Egyedül csak a sorozatszámok voltak kaotikusak, de ez azért tudható be, mert a nő nem olvasta a teljes sorozatot.

December 9. Hétfő

Elég hamar megéreztem a hidegfrontot, nehéz volt túlélni a délutánt. A reggeli kapkodásmentes készülődésben mindent sikerült elintézni. Gyorsan eltelt a nap. Mégis fáradtan mentem táncra, új lépéssel szenvedtem, végül csendre és nyugalomra vágyva dőltem ki éjfélkor.

December 10. Kedd

Faluhelyen nem gondolnak a délutánosokra. Magyarán semmi péksütemény nem maradt, mire mentem. Ma jött öt telefontok. Olvasni nem nagyon tudok, túlzottan pörgős, teendőkkel teli nap van.
Közben megérkezett két Ebayes csomagom és a nagyszülők ajándéka. Kockáztattam a termék kiválasztásakor, mivel jelezték, hogy bontott volt, illetve még vasárnap jelezték, hogy késhet a szállítás, erre két nap alatt kihozták sértetlenül.

Elolvastam a tegnapi könyvajánlóhoz kapcsolódó kötetet, így holnaptól elkezdhetem megírni az összefoglalót az újságba a találkozóról.

December 11. Szerda

Hálás vagyok, hogy sikerült délelőtt majdnem mindent elintéznem…
A tegnapi kimerülés nyomai még ma is bennem vannak. Próbálom az újságcikket összeírni, pontosabban a könyv élménybeszámolóját megfogalmazni.

December 12. Csütörtök

Jött az utolsó előtti Ebay csomagom, össze is dobtam a bejegyzés szövegét, már csak 2-3 kép hiányzik belőle. Megjelent On Sai Artúr című kötete, a Szivárgó sötétség 3. része. A könyvcsomagom csomagolás alatt, remélem, még ma feladják. Úgy volt, hogy ha lesz kedvem, az újságcikket írogatom, de valahogy a gépelés nehezen akar összejönni, vagy még nincs bennem elég kávé. Kicsit zavaró, hogy az utolsó öt könyv bejegyzésének sablonjával 16 piszkozatom van… vagy nem néztem meg elég jól, mert külön betettem az újságcikket, a következő két blogmas sablonja is bele lett téve… frissítem is a készülő bejegyzések részt. Akárhogy ellenőriztem, van, amit még nem fedhetek fel, de ami már fenn van a listán, azokkal haladni kell, szóval igyekszem az olvasásra fókuszálni, mert a héten akár két könyvet is befejezhetek.

December 13. Péntek

Újságcikk pipa, két kávé pipa, a csomagokról még mindig semmi hír, tűkön ülve várakozom még mindig így inkább olvasok és befejezem Dan Brown Eredetét.

December 14. Szombat

Az esős idő ellenére aludtam délelőtt… olyan 10 óráig, amikor váratlanul csengettek. Nesze nekem, nem néztem meg az email fiókom, múlt héten nem, most pedig szállítottak csomagot, ergo megérkezett a várva várt KMK csomagom.
A Hervadhatatlan című kötettel jól haladtam, hajnalig olvastam, így már hetven százaléknál tartok. Teljesen lekötött a könyv és még nem volt bosszantó fordulat, ami miatt aggodalmam lett volna a történet kapcsán. Ma mindenképp folytatom, amint az olvasásra váró könyveim polcát kicsit átrendezem.
Mivel sok felszaporodott, így az alatta lévő polcokat nem piszkálom, mivel onnan kettőt kölcsön adtam. Az Outlander 5 második kötete hónapok óta anyunál, idén szerintem már bele sem kezd. A Napernyő protektorátus negyedik része van a nagyinál, és jót derültem, mikor visszahallottam, hogy várta, hogy ezt a részt átadjam neki, mert most tudja meg, hogy milyen lény születik majd meg… Schwester lelkére kötöttem, hogy ne árulja el neki a könyv átadásakor, hogy azt csak az utolsó oldalon fogja megtudni. Érdekes, hogy az első kötetnél kételkedtem, hogy megfelelő lenne neki a sorozat, erre titokban a nagyi is sorozatrajongó és hozzám hasonló lelkesedéssel veti magát egy számára tetsző történet folytatásaiba. Ha már ma megérkezett a Szivárgó sötétség harmadik része… Nyugi, nála először a Calderonnal próbálkozom. De erre még alszom egyet.