2019. december 7.

Schildkröte fiktív Blogmas 2019 #1

Kedvem lett írogatni, meg mivel aktuális, így lássuk, mi is történt ezen a héten. Ha valaki azt hinné, hogy karácsonyi készülődésről van szó, az már most léphet innen vissza a Youtube világába, ahol már mindenki mást sem csinál, csak Vlogmast.

December 1. Vasárnap

Mivel alapjaiban nem várom különösebben az ünnepeket, így nem is akarok blogmast. Viszont lesz, legalább kicsit beleláthattok abba a katyvaszba, amiben élek. Meg mivel első nap másodértelemben is, így semmi reális gondolkodást ne várjon el tőlem senki ma.
Ma korábban keltem, mivel egész délután dolgozok az adventi ünnepségen. Nem csak engem érint, Schwester is fel lett kérve, hogy hangszeren játsszon el pár számot a barátnőjével és egy másik gyerekkel, így családi szétfagyás várható.
Ezen felül addig vártam az Outlander 6. első kötetének megjelenésére, hogy nem várok tovább és megrendeltem a KMK csomagom a két On Sai kötettel. (A többi meglepi, mit tettem bele, de aki molyon rákukkant a kívánságlistámra, azok tudni fogják, mi fog jönni két hét múlva.)
A hét zenéje pedig a Ace of Base – Happy Nation.
A héten Thomas Hardy Egy tiszta nő című kötetét olvasom.
A délután gyorsan eltelt, este pedig még egy rendelést leadtam, mert már a jövő évre vonatkozó bejegyzésekhez gyűjtök anyagokat és köteteket.
A hideg idő után pedig hazaérve semmi más nem esik jobban egy tányér forró paprikás krumplinál.

December 2. Hétfő

Ahogy idősödik az ember, annál jobban igényli, hogy szentimentális gondolatokkal foglalkozzon. Ha nem is a világ értelmét gondolja végig, de a saját életén biztos eltöpreng.
Napi olvasmány: Az ígéret Brenda Joyce-tól és Dan Brown Eredet című kötete.

December 3. Kedd     
   
Megszokott napindítás. Mikulás csomagok összeállítása volt a mai prioritás.
Váratlanságok így is történtek, megrendeltem Tomcsik Nóra A változások kora című könyvsorozatát, közben írtak a megrendelt könyvcsomagom miatt, hogy Simone de Beauvoir Egy jóházból való úrilány emlékei könyvet előttem elhappolták. Sebaj, ez a kötet alapból is csak impulzusvásárlás volt. Ha ez nem lenne elég, a Galaktika könyvkiadó is felkeresett.

December 4. Szerda

Főzés, aminél voltak fenntartásaim. Látszik, hogy a nagyobb pakolás óta nem főztem, mert a zsírt is keresnem kellett. Egyre hidegebb van, mégis könnyelműen nem viselek sem sálat, sem kesztyűt.

Tomcsik Nóra váratlanul visszaírt a tegnapi nap, el is intéztük a rendelésem, ma pedig küldte a könyvsorozatát, ezzel feldobva a napom. Mondhatni a harmadik kötet recenziós, így Bakos R. Laura kötetével két recikönyv is várható a következő év elején.

December 5. Csütörtök

Váratlanul kezdődött a napom, mert várom a könyvcsomagom, de a futár szállítási ideje kérdéses, miközben egy üzenetet kaptam, hogy jövő héten lesz ismét egy irodalmi találkozó Óföldeákon. Mivel az előző is érdekelt és örülök neki, hogy a testvértelepülésünk írójának újabb művét megismerhetem, így el is fogadom a meghívást.

Valamiért az jut eszembe, hogy ma már bárkiből lehet író, de lássuk be, kicsiny hazánkban még mindig háttérbe van szorulva szakmailag. Ha pedig amatőr íróként tekintem, bizony nem piskóta írni, miközben kismillió más dolog prioritást követel. Tegnap előtt este töprengtem el rajta, hogy most idén elég sokat írtam, de érzem, hogy megtorpantam, viszont az járt a fejemben, hogy a következő évem szóljon inkább a blog megerősítésén és a hiányosságok pótlásáról, mert most ennek van itt az ideje. Aki négy és fél évet lehúz erősen és makacs módon kitartva a munkának vett hobbijánál, az ne ennyi idő után kezdjen lustulni, mert pont ellenkezőleg, ilyenkor kell belehúzni. (motiváció Schildkröte módra, mert Schildkröte magának is megmondja…)

December 6. Péntek

Unottan keltem, nagyon pénteki kimerülés szélén vagyok szellemileg. Gyerekek zsibongása után csak csendre vágyok meg a könyveimre. Végül este ez a kívánságom is teljesült.

December 7. Szombat

Ha azzal kezdem a napom, hogy egy előrendelt kötetről olvasok értékelőt és sikamlik a témában, pedig YA regény, akkor tudom, hogy nem lőttem mellé a rendelésénél és várom mindkét On Sai kötetet.
Ezen felül a mai ebéd sült krumpli volt, és ha úgy jön ki, a második könyvcsomagot is ma hozzák.