2020. március 8.

Sminkszelektálás, avagy mi maradt meg az évek során?

Régebben többet kísérleteztem sminktermékekkel, de ahogy idősödtem, megváltoztak a sminkelési szokásaim. Az utóbbi fél évben keményen szelektálni kezdtem, így meglepően kevés termék maradt meg a mindennapi használatban.

Nem kíméltem semmit, így pár szemhéjfesték palettán kívül minden belefér most már nem csak a fiókomba, hanem egy neszesszerbe is.

Megbízható termékek, amikhez ragaszkodom:

Korrektorok és púderek, amikhez ragaszkodom.
A Catrice Camouflage korrektorát minden évben újra veszem, mert jó szolgálatot tesz a problémás bőröm mellett.

Illetve a szempillaspirálból is újat vásároltam, és a régi kukában landolt. Végül ez az egy maradt, mert a vízálló spirál is jócskán lejárt.


Közel a lejárati határidő, de még pár évig a fiókban maradnak:

Két rúzs maradt a kérdéses témában, ami egy szép, klasszikus piros árnyalatú és egy burgundi vörös. Egy folyékony rúzs maradt meg ezen felül, az is egy rózsaszínes, nude árnyalatban.


Megfelel, más nincs, de ha elfogy, mást veszek:


Alapozóból szeretek kísérletezni, ahogyan a primer esetében is.


Melyik kategóriából kell még jobban szelektálni?

A ceruzákból maradt pár, talán ez az a terület, ahol a legkevesebb terméket lehet ki szelektálni, mert hegyezés után ugyanúgy használhatóak.

A szemhéjpúderek is elégséges mennyiségben találhatóak, még úgy is, ha ez a kategória volt, amit a legjobban leselejteztem. Teljesen nude, hétköznapra viselhető színeket hagytam meg.



Miből kellene újat venni, kipróbálni?

Talán a szempillaspirálból kellene még pár darab, de jelenleg más termékből nem érzek késztetést, hogy vásároljak.