2020. március 24.

Olvasmányzavar és pánik, avagy mik várnak a könyvespolcon?

A hónap viszontagságai mondhatni mindenre kiterjednek. Mivel sok kötet összegyűlt, így párat megmutatnék, mi várakozik most a polcomon olvasásra.

Klasszikusokból még az előző évből maradtak, azokra szívesen fogok időt szánni. Viszont lehet, hogy a nyárba is belecsúszok, mire bele fogok kezdeni.


Könyvtári kötetekkel egészen jól állok, kettő maradt velem a karaktén idejére, amikkel áprilisban mindenképp végezni szeretnék.



Böszörményi kötetek is akadnak szép számmal, az EzoPara trilógia épp olvasás alatt van, de utána sem fogok unatkozni, három könyvet vásároltam ebben az évben.



Az Anne sorozatot is sokan dicsérik, keresik, én az első négy részt vásároltam meg, ezeket ráadásul márciusra írtam be, mert minden hónapra terveztem be egy sorozatot. Viszont a februárban volt csúszás, össze-vissza féle olvasás, és valami okból kifolyólag legalább háromszor neki akartam kezdeni… végül nem lett belőle semmi. Hiszem, hogy valami okból még nincs itt az idejük, hogy belefogjak, így türelmesen más kötetekkel foglalkoztam.



Hogy ne csak szórakoztassam magam, hanem tanuljak is valamit, női sorsokról is tervezek a tavasszal olvasni. Életrajzi műveket is gyűjtöttem be, így ezekre is illik majd időt szánnom.



Az Álomgyár könyveit egész évre szenteltem, hogy az általuk adott kínálatból csemegézzem.



A prioritást élvező kötetek is felhalmozódtak, főként ezek azok, amikből válogatok, ha már nem fogom tudni, mit is szeretnél olvasni.



Romantikusabb sorozatokat sem hagyhatok ki, tavalyi beszerzésből kettő is áll a polcomon. Ezen felül a Könyvmolyképzőtől még négy könyvem fog érkezni áprilisban (remélhetően zökkenőmentesen), mint a Napernyő Protektorátus utolsó része, az Outlander hatodik része, Arany és ónix, és egy Cassandra Clare novellásgyűjtemény (képek hiányából tekintve soroltam fel)






Ezeken felül utoljára egy csoportot határoztam meg, amik a végső olvasmányok nevezést is kaphatnák, mert ezeket hagyom utoljára, vagy éppen akkora tartogatom, ha máshoz nem lesz kedvem.