2020. június 24.

Kozmetikumok 2020 első félév

Ismételten az egyik legritkább bejegyzéssel jövök, mivel elég termék gyűlt össze, ami a kezem ügyébe akadt. Megszokottan lesz itt minden, arctisztító, maszkok, és még pár sminktermék sem maradt ki az idei első félév teszteléséből.

BALEA PÓRUSTISZTÍTÓ ARCTISZTÍTÓ GÉL GYÜMÖLCSSAVVAL
https://kremmania.hu/kremek/balea-porustisztito-arctisztito-gel-gyumolcssavval

Kellemes illata egyből megfogott, így sokszor nyúltam hozzá az esti arcápolási rutin során. Nem irritálta az arcbőrt, enyhén szárította csak, így akinek szárazabb arcbőre van, annak ajánlott a használata után hidratálni. Tisztított, amennyire szükségesnek éreztem. Finom, kevés szemcsével rendelkezik, nem sérti az arcot. Kevés is elég a termékből egy használatra, így a kiszerelés sokáig kitart. Mindennapos használatra tudom ajánlani, leginkább normál, zsíros, és kombinált bőrtípusra, mattítja a bőrt, kevés smink esetén jó a smink eltávolítására is.

Eye Gel Dark Circles Removal Collagen Crystal Eye Patch Black Pearl Eye Mask

Miután egy pár darabos kiszerelést volt szerencsém kipróbálni, tudtam, hogy szerzek belőlük többet is. Akár mindennapos használatra is ajánlható, mivel 30 alkalomra elég géles maszk található benne. Az árát tekintve is megfelelőnek találom, mivel három típusban érhető el, egyénenként lehet válogatni. Az arany leginkább az idősebb korosztályt célozza meg az anti-ageing hatásával, a kaviár luxusa leginkább egyfajta kényeztető érzést ad, míg az algás bármelyik korosztálynak, szem alatti frissítőként szolgálhat. Hűsít, pihenteti a szemet, akár a reggeli és az esti arcápolási rutinba is beleférhet, mert 10-15 percnél nem kell tovább fenn hagyni a szemeken. Nem esik le, a hozzá tartozó kanál pedig nem csak a felvitelnél segít, hanem használatával bele is lehet a bőrbe masszírozni azt a géles, folyékony anyagot, amivel a maszkokat átitatták. Érdemes jól lezárni a tubust, hogy ne száradjanak ki. Az első, algás csomagom esetében ki is folyt a fele szerencsétlenül, de nem volt negatív hozadéka, cserébe nem tocsog az anyagban a termék. A másik két típus épségben érkezett, ezek is jól bírják a kiképzést.


BALEA BERRIES TUSFÜRDŐ
https://kremmania.hu/kremek/balea-berries-tusfurdo

Az illata kellemes volt, de használat után már nem lehetett az illatát érezni. Könnyed, minden napos használatra, megszokott Balea minőséggel. Ennek nem találtam semmi különlegességét, azt kaptam, amit elvártam tőle.

BALEA DREAM BIG TUSFÜRDŐ
https://kremmania.hu/kremek/balea-dream-big-tusfurdo

A krémmánia szerint már nem kapható, az én szerencsémre. A kókuszos, édeskés illat keveredése nem jött be, talán külön-külön megállta volna a helyét, de az enyhén cukros, utóillatában kókuszos tusfürdő esetében pont az volt a szerencsém, ami a legtöbb Balea tusfürdő társa ellen szólt, hogy nem sokáig éreztem magamon az illatot. Elhasználom most már, mert kiderült, a családban másnak sem nyerte el a tetszését.

BALEA ICED STRAWBERRY TUSFÜRDŐ
https://kremmania.hu/kremek/balea-iced-strawberry-tusfurdo

Kicsit régebben teszteltem, az eper nem volt műillatúan intenzív, de a jeges érzet, maga az illata a mai napig az emlékezetemben maradt. Frissítő fürdőre ajánlható inkább. Az itt felsorolt három tusfürdő közül ez tartotta meg legtovább az illatát.

BALEA SUGAR SCRUB
https://kremmania.hu/kremek/balea-sugar-scrub

Mondhatni letettem a krémes maszkokról, így izgatottan fogtam bele újdonságokba. Így találtam meg ezt a bőrradírt barna cukorral és chiával. Finom szemcséjű, kellemes illatú, áradásul puhává teszi a bőrt. Ha intenzívebb arcradírt keresnék, ár-érték arányban ezt választanám. Összetevője ugyanúgy megfelelt az elvárásaimnak, tetszik a Balea ezen koncepciója, így nem kérdés, hogy újra venném, amint lehetőségem adódik.

BALEA PORENFEIN SUGAR SCRUB
https://kremmania.hu/kremek/balea-porenfein-sugar-scrub

Landolt a kosaramba másik cukros arcradír, amit hamarabb kipróbáltam, mint a gyümölcssavas arclemosót. Majdnem a kettő hasonló érzést adott, ennek volt egy kis hangulata, mivel kivimagok lapultak a tasakban. finom szemcséjű, nem sérti az arcbőrt, cserébe alaposan tisztítja és felfrissíti az arcbőrt.

BALEA BERRY SMOOTHIE ÁPOLÓ ARCMASZK
https://kremmania.hu/kremek/balea-berry-smoothie-apolo-arcmaszk

Az utolsó nálam maradt arcmaszkról írok, mivel az elmúlt három évben jó párat kipróbáltam, de jelenleg ez volt az utolsó ilyen próbálkozásom. Ígérete szerint a kókusz- és mandulaolajból kinyert természetes lipidek selymesen puhává teszik arcbőrét, a bogyós gyümölcs illat pedig kényezteti a testet és a lelket. Antioxidatív hatású formulája panthenollal, tőzegáfonya- és quinoakivonattal hatékonyan védi a bőr saját védőrétegét a szabadgyökökkel és az UV-sugárzás okozta negatív környezeti hatásokkal szemben. Szóval, a leírás szép és jó, a rózsaszínes, lazacszínű könnyed krém bizony dolgozott az arcbőrömön. A puha arcbőrt megkaptam, de a pórusok tisztulásában is segédkezett, miközben ahol még nem alakultak ki mitesszerek, azokat kezdte tisztítani. Kérdéses, hogy több használattal segítené-e a bőröm helyretételét, mert a kialakult pattanásokat szépen helyre tette, utána könnyű volt lekezelni őket, vagy éppen ellenkezőleg, nem tetszett a bőrömnek. Nem irritálta amúgy az arcbőrt, meg voltam elégedve vele.

BALEA LOVELY ROSE SZILÁRD SAMPON
https://kremmania.hu/kremek/balea-lovely-rose-szilard-sampon

Mi is van tavasszal, ami folyamatosan jelen van nálam? Bizony, a fejbőröm ilyenkor kezelhetetlen. Nos, mivel hallottam már a szilárd samponokról, egyértelmű volt, hogy amint lehetőségem adódik, ki is fogom próbálni. Elsőre kicsit sokalltam az árát, és azt a kis hatvan grammos kiszerelését, de pár használat meggyőzött, hogy nem vicceltek ezzel a termékkel. először is, nem sok választék van illat terén, így a rózsa illatú mellett tettem le a voksom. Nem érződik a hajon az illat használat után, de a hajmosást feldobja vele. Nem kell gyakrabban mosni hajat a megszokottnál, nem zsírosodik gyorsabban ráadásul nem irritálja a fejbőrt. Amit kell neki tudnia, azt tudja, és önmagában is megállta a helyét. Bár, azóta 1-2 gubanc előfordult a hajamban, de ugyanúgy puha maradt, pedig csak a fejbőrön alkalmaztam és legfeljebb az öblítéskor találkozott a termékkel a hajam többi része. Konkrétan, ami még pozitívum, ha csak ezt az egy terméket használom, az ára kedvező, sőt ígérete szerint 40-50 hajmosásra elég, ami csak kedvez azoknak, akik heti egyszer mossák a hajukat. Meg mivel nem kell több terméket használni, 5-10 perc alatt meglehetünk a hajmosással.

ALVERDE TINTED LIPBALM
https://kremmania.hu/kremek/alverde-tinted-lipbalm

Már-már sminknek nevezve vásároltam meg, málna típusban. Ennek kicsit lilás árnyalata volt, ezért döntöttem ennél. Puha ajkakat kaptam, finom színezéssel, ami egy hétköznapra pont elég, ha nem akar az ember rúzst használni, de legyen egy kis színe az ajkaknak. Az illata nem erőteljes, feltéve nem éreztem, de nem is fogott meg, így inkább a hatékonysága az, amit elsősorban az előnyére tudok írni.


FA NUTRISKIN AKAI BOGYÓ SZAPPAN
https://kremmania.hu/kremek/fa-nutriskin-szappan

Az illata nem volt annyira intenzív, de minden napos használata során sem szárította a bőröm. Kellemes, borotválkozásra is jó volt, árát tekintve pedig nagyon kedvező, egy hónapig bőven kitart.


AVON GLIMMERSTICK LIQUI-GLIDE SZEMCERUZA
https://kremmania.hu/kremek/avon-glimmerstick-liqui-glide-szemceruza

Régen vásároltam már géles szemceruzát, és mikor kiselejteztem a több, mint 5 éves, majdnem beszáradt termékeket, úgy döntöttem, beszerzek még egyet. Most kivételesen nem a feketét választottam, hanem a szempillaspirálnál is jól bevált brown black árnyalatot, ami természetesebb a huszonéves arcon, mint a teljesen fekete. A régebben használt termékekhez hasonlóan tartós, vízálló.