2018. november 6.

Koreai termékminták

A hónap nagy meglepetéseket tartogatott a kozmetikumok terén számomra, mivel megajándékoztak születésnapomra egy koreai termékekkel teli csomaggal, amiben megismerkedtem pár arcápolási- és sminktermékkel.
Ezúton is köszönöm, hogy be lettem vezetve a távol keleti arcápolás titkaiba.
A termékeknek már használat előtt utánanéztem, mit tudhatnak, mit ígérnek és hol szerezhetőek be a teljes kiszerelésű verzióik. (Természetesen az ajándékozó is tudta, mi az, ami beválhat az arcomon. )

A termékeket E-bay vagy bármelyik koreai kozmetikumokat árusító web áruházban meg lehet vásárolni. Természetesen, a termékek után beillesztettem egy-egy linket, ahol el lehet érni őket, teljes kiszerelésben.




Purito Snail All In One BB Cleanser
Deep Cleansing effect without irritation

Sminklemosó csiganyállal?
Mélytisztító hatást ígér irritáció nélkül.
Felkenve az arcra az átlátszó, nyálkás, peel-off maszkra emlékeztető anyagnak látszott, számomra kellemes illattal rendelkezett. A bőrön finom dörzsölés hatására egyből habzani kezdett, és elkezdte a sminket eltávolítani. Bátorkodtam nem elaprózni, szemre is került és jelentem, semmi kellemetlen érzetet nem okozott.
Vízzel és nedves arclemosó kendővel könnyen eltávolítottam a sminket és magát a lemosót is.
Tiszta érzet egyből jelentkezett, az eredmény láthatóan tiszta arcbőr, pórusok tiszták lettek.
A smink eltávolítása után még egyszer micellás vízzel és vattakoronggal áttörölve az arcot, a korongon már nem voltak láthatóak BB krém vagy szempillaspirál festék maradékai.
Előnye, hogy kevés termék kell egy arcmosásra, viszont az ígéretét a részemről teljesítette.



Purito Snail Repair Andvanced 91 Serum

Hidratáló szérum Aloé kivonattal és hialuronsavval minden bőrtípusra. A jelszavuk a természetesség és a csigák körül kering, de használat után magam is fejet hajtok. Nem tudom, mit tudnak a csigák, de azt nagyon tudják.
Átlátszó színű, könnyű, folyós textúrával rendelkezik a szérum. Könnyen és pár perc alatt beszívódik, kicsit ragacsos érzet maradt fenn, de ez fél óra múlva már nem volt érezhető. Illat minimális, arcon nem érződik (aloé vera kivonat illatával) de kézen ez nem volt igazán kellemes. Pirosság és gyulladásos arcbőr tünete látványosan csökkent, szemkörnyék kipihentebb, felfrissültebb képet mutatott a használata után. A mintát kétszer tudtam használni, egyet este, alvás előtt használtam, másodjára smink alá tettem fel. Nappali viseletnél nem volt zavaró, a fölé felvitt primer és BB krém szépen illeszkedett a felfrissült bőrre.



Hera magic starter
A multipurpose base that creates a canvas for flawless makeup

A terméknek négy színárnyalata is létezik, az enyémben a jelzés és a termék kibontása alapján a zöldes primert kaptam kézhez.
Könnyű, folyékony krém, pasztell zöld színben. A krémet kézzel vagy szivaccsal is fel lehet vinni. A színe egy idő után természetesen eltűnik, helyette egyfajta vékony, fénylő réteget ad az arcnak. Napfényben megnézve láthatóvá váltak a csomagolás ígérte egészséges bőr csillogása. (bár, ebben konkrétan voltak kicsit csillámok)
A fölé kerülő BB krém szépen eloszlott rajta, illetve a teszt során még a két termék közé a Catrice Camouflage korrektorát feltettem a kritikusabb területekre. A primer előtt hidratáló krém is került az arcra, ezek együttes erővel biztosították azt, hogy száraz területek ne nagyon lehessenek. A BB krém sem fedte el a primer fénylését, de ezt porpúderrel könnyen mattá lehetett tenni.
Este, közel 8 órás viselés után a homlokomon elfogadható állapotot tapasztaltam, minimálisan ült be a ráncokba (abba a kevésbe), száraz területeket csak minimálisan emelt ki, egyedül az orromon a BB krém adta meg kicsit magát. A Catrice korrektort a primer jól bírta, kifejezetten ütős párost alkottak egymással. Nem emelte ki a száraz részeket (pedig ez a korrektor más negatívumról nem is híres)


Lioele
Triple the solution
BB krém SPF 30/PA++
Whitening & Wrinkle Care

Fehérítő és ránctalanító hatást ígér használójának. Maga az árnyalat ebből a szempontból nem tagadta meg magát, kifejezetten világos, szinte porcelánbőrt idézett az arcra. Pedig soha nem voltam olyan dilemmában, hogy egy alapozó vagy BB krém talán kicsit világosabb a bőröm árnyalatához viszonyítva. (Nem, ez nem volt probléma, a fekete gruftik mindennapi megjelenéséhez mérten nem volt senkinek feltűnő. Bár, meg kell, hogy valljam, fixáláskor nem mertem a megszokott hófehér porpúdereket elővenni, maradtam a színezett kőpúdernél.)
Kifejezetten sűrű textúrájú, közepes fedésű alapozóra emlékeztet vastagabb rétegben felkenve az arcra. Kézzel vittem fel a terméket, könnyen eloszlattam, de az egységes bőrképet szivacs segítségével hoztam létre. Egész nap kitartott. Kisebb bőrhibákat elfedett, korrektor nem volt szükséges. Még szem alá sem kellett korrektor! (ekkor tártam ki a karom, hogy meggyőzött a krém a hatékonyságáról)
Homlokon levő enyhébb ráncokat a vastag felvitel miatt kiemelte, púderrel fixálni kellett.
Másodszori használatkor (mivel a mintát itt is kétszer fel tudtam használni) már nem jelentkezett ez a helyzet, valószínű azért, mert vékonyabban lett feltéve az arcra.
Egész napos tartósságot biztosított, a kezdeti viselés után nem éreztem elnehezedve az arcon, könnyen viselhető volt a nap további részében, de magunkon érezhetjük, hogy mégiscsak felvittünk valamit. (Talán az is közrejátszott az első érzetre, hogy régóta nem vittem fel az arcra hasonló terméket.)
Magam a kombinált, zsírosabb bőrűeknek javaslom ezt az alapozót, tartok tőle, mivel a szárazabb részeket kiemelheti, a száraz bőrűeknek nem biztos, hogy kényelmes sminket nyújtana.
A ránctalanítás részét nem teszteltem, talán annyit tudok ehhez írnom, hogy a szemem környékére nem ült be a nap végére.



Tonymoly Luminous goddness aura
SPF37/PA++

Ragyogó arcbőrt ígérő BB krém.
Az előző BB krémhez hasonlóan ez is sűrű termék, valahogy kezdem megérteni, hogy a koreaiak és a nyugat máshogy képzeli el a maga Beauty Balsam-ját.
Az előző BB krémhez képest, ami lehet, hogy világos árnyalatú volt, ráadásul rózsaszínes, meleg tónusú, addig ez a minta inkább sárgásabb árnyalatúnak hatott.
Könnyű érzetet biztosított a nyolc órás viselés alatt, mintha semmi nem lenne az arcomon, ezzel együtt, egyenletes bőrszínt, fedést és megfelelő megjelenést biztosított. Egyedül az orron adta meg magát. (náthásabb időszakban lehet, mégsem ez lesz a legbiztosabb fedés)
Önmagában arcra kenve és természetes fényben nézve látszik a különbség egy hagyományos, nyugati BB krém vagy alapozóval szemben. Az ígért természetes, ragyogó arcbőrt megkaptam, közepes fedéssel rendelkezik önmagában, nem ragad, nem szükséges púderrel fixálni. Elsődleges célja a terméknek, hogy egységes és egészséges arcszínt kölcsönözzön viselőjének, ami a népszerű no-makeup sminkekhez megfelelő.



Etude House Dear Darling tint

A megfelelő kifejezés erre a termékre az "ajkakról lerobbanthatatlan csókra csábító ajakszínező".
Kedvesem, ez tényleg világvége biztos termék, nem is értem, nyugaton miért nem használják még? (Csók biztos. Nem, nem konkrét tesztelés alapján közlöm le. Bár, ami késik, nem múlik.)
Elsőre talán erősnek tűnik, viszont ha a felesleget letöröljük az ajkakról a tint felkenését követően, egy visszafogottabb, kellemes pirosas árnyalatot kap az ajkunk. Első használat után, micellás vízzel próbáltam leszedni, nem nagyon akaródzott lejönni. Vízálló, elsőre fényesnek tűnik, viszont matt, pasztelles, matt árnyalattá varázsolható.
Ital fogyasztása közben a poháron nem hagy nyomot, evést is jól bírja, bár nem az olajosabb, zsírosabb ételek fogyasztásához van kitalálva. (Lehet, hogy vízálló, de köztudott, hogy ami az, olajos bázisú lemosóknak ezek az anyagok könnyen megadják magukat.)
Kopása egyenletes, nem feltűnő, egész napos viseletre alkalmas és biztos színt kölcsönöz az ajkaknak.

https://www.ebay.com/itm/Etude-House-Dear-Darling-Water-Gel-Tint-4-5g/302630411476?hash=item46762d9cd4:m:maP04bjwkHer3dhFF4RmCyQ:rk:5:pf:1&frcectupt=true