2018. november 17.

Csigalom és nyugavér kávészünet #71

Mindig a lényeg marad el? Hozok is egy csésze kávét, és miközben kortyolgatjuk, csevegjünk kicsinyként, milyen káosz van a fejem felett.

Emlékezetem szerint egy ígéretem volt. Pontosabban kettő van már, ami ráadásul mindkettő leendő bejegyzés az Ambrózy rajongóknak lenne szánva, akikről tudom, hogy végtelenül türelmesek, meg empatikusak, bár azzal is tisztában vagyok, hogy az ő idegükön nem érdemes táncolnom. (Kivéve, ha rám uszítják magát Ambrózy bárót, mert ebben az esetben méltóztatok felvenni a tánccipőm és bárki utolsó idegszálán eljárok egy csárdást... Komolyan, ez számomra olyan, mint a biciklizés, a néptáncot nem lehet elfelejteni, maximum kimegy az ember lábából a rutin.)

Viccet félretéve, igen, lesz szó a Virágos grófról, eddig sikerült halogatni, illetve a 11. fanfictiont is kicsit új nézőpontból szeretném megírni, ami kicsit ismerős nekem, úgy érzem, képes leszek megírni, de előtte azonosulnom kell a karakterrel, és csiszolni az összetett mondatok írását, amire lelkesen "gyakorlok" a saját írásaimon. (Értsd ez alatt, készül a következő kettő Savarelly ügyek, mert számomra mégis ez az a teremtett világ, ahol az írást gyakorlom, mit tudok kihozni magamból.)

A kozmetikumokkal kapcsolatban most már ideje rávenni magamat, hogy Krémmánián értékeljek, össze is gyűjtöttem az ebben az évben vásárolt és kipróbált termékeket, ha összegyűlik egy csokorra, szívesen megosztom itt is veletek a blogon, link formájában az értékeléseim.

Sorozatok között, ami megemlítésre kerülhet, az Aranyélet harmadik évada volt, meglepett, élveztem és két délután alatt letudtam, mert erre a sorozatra nagyon vártam.
Outlander negyedik évadát még nem kezdtem el, miközben nyüzsgök már a székemen, hogy az ötödik részét a sorozatnak karácsonyra be kellene szerezni.

Apropó, könyvbeszerzések: Tegnap, aki látta a blog Facebook oldalán a képeket, a Rémálom könyveket megszereztem, most a Gergő sorozat 4. kötetére is vadászok.
https://www.facebook.com/Schildkrotemegmondja/photos/a.2008793802677395/2258197481070358/?type=3&theater

És akkor jöjjenek a könyvek:
Röviden, tömören a hónap már be van táblázva, egy, a szerző által felajánlott könyv most is terítékre került, amit észrevettem, most nagyon ráharaptam a történelmi romantikus kötetekre, amik közül nem restelltem egy sorozatot megvásárolni.

Olvasás alatt van Dienes Lilla Egyetlen év című kötete, aminek értékelését a Könyvespolc magazin következő számában olvashattok. (meg itt is hasonlóan hónap elején a magazin kiadásakor)

Elolvastam a héten Johanna Lindsey Ha magadba bolondítasz… című könyvét, magam nagyon élveztem, még kérdéses, hogy az írónő egy másik kötetével együtt írjak róla, vagy külön. Talán külön teszek róla megemlítést. (alig egy nap alatt elolvastam, ezzel szerintem már sokat elmondok a kötetről)

Ezekkel együtt ismét belemélyültem az Árnyvadász világba, mivel az Éjfél kisasszonyt tavaly megvásároltam, de kiderült, hogy bizony a tízrészes novellákat el kell hozzá olvasni. Emiatt néha napján olvasom a Történetek az Árnyvadász Akadémiáról sorozatot, aminek még nem tudom, mikor érek a végére. Szerencsére rövidek, lehet velük haladni.

Ami a kell kategóriába esik és most kicsi ellenérzést válthatok ki, az a Julianne Donaldson Edenbrooke sorozata, mert évek óta szemezek vele. PDF-ben anno megtaláltam, visongtam, hogy így olvassam el, de most nem hezitáltam, tegnap egy könyvrendelésemmel megvásároltam a két kötetet, mert lehet, hogy már kicsit belemélyültem a történetbe, de annyira még nem, hogy ne éreztem volna azt, hogy én fizikai példány formájában akarom kiolvasni. Az én etikusságomnak is vannak határai. Szóval, most konkrétan keddig csitítanom kell a Philip utáni vágyakozásom és a többi, félbehagyott könyvet leszek kénytelen olvasni a hétvégén. (Vagy addig írogatok, csak elröpül keddig az idő.)

Van ugyebár még 1-2 kötet, amit megvásároltam, sőt kedden jön az Edenbrooke mellé egy másik, magyar sorozat is (Nem, nem Böszörményi, de ha kiadót nézzük, egy helyről lesz) De erről úgyis adok hírt a Facebook oldalon.
https://www.facebook.com/Schildkrotemegmondja/posts/2258122247744548?__tn__=-R