2019. augusztus 4.

A hét utolsó napján is kell kávészünet #89/7

Kicsit álmosan, de ismét üdv Sültkörték, a hét utolsó kávészünetével jövök.

Az álmosság inkább az esős időjárás hozadéka, elkészítettem az 50 könyves kérdés tag-et, amivel mondhatni a délutánom el is ment.
Ezen felül a két hiányzó képet is elkészítettem, így megnyugodva tekintek a következő hetekre, instára minden nap kerül fel ebben a hónapban kép.

Ma estére lesz program, a nagyszüleimhez látogatunk el, közben váratlanul a családi számítógép bedobta a sztrájkot, és nekem sem tetszett, mikor a gépház hátán láttam a négy ledből három pirosan égett.  (ami sosem jelent jót ugyebár…) Persze, először a monitorra néztem rá, mivel ezt jelezték nekem hibának, mire az alaplap kézikönyv fellapozása után felfogtam, hogy a monitornak kutya baja, ellenben a RAM-mal történt valami. 
Holnap délelőtt kénytelen leszek szétszerelni a gépet, és remélem, hogy csak egy takarítás kell neki… eddig ott tartok a diagnosztikában, hogy kékhalált „talán” nem kapott, helyette kapott egy tucatnyi reset-et, mire a géphez kerültem. Szóval ma hagyjuk hűlni, mivel maga az elosztó is nagyon meleg volt, nem is csodálkozok, hogy túlmelegedhetett a RAM.

Illetve a Facebook is kitalálta, hogy ideig-óráig nem ossza meg a friss bejegyzést, a feltöltött képeket nem tudtam azóta sem mappákba helyezni, szóval eléggé pipa lettem… talán kevés volt a maradék kukoricasaláta ebédre.
Inkább gyorsan eszek egy kis krumplipürét, mielőtt elindulunk.

Hazatérve semmi nem történt, megszokottan a Youtube videókkal öltem a szürkeállományom, holnapra megírtam a teendőlistát, az esti olvasmány kapcsán még nem döntöttem. (Azért az ágyhoz bebiztosítottam 5 könyvet és a Kindle-t)
Más érdekesség nem volt, nem tudom, mikor lesz kedvem kávészünetezni, addig is előreláthatólag az eddig elmaradt könyvértékelőket próbálom elkészíteni.

Kitartást a következő hétre is mindenkinek, aki ezen a héten olvasgatta a bejegyzéseket.
Ha volt helyesírási, elgépelési hiba, a jövő héten javításra fognak kerülni.