2019. augusztus 3.

Képkészítős hétvégi kávészünet #89/6

Üdv Sültkörték, itt megszokottan Schildkröte, és ma folytatom a hét utolsó előtti nap eseményeinek boncolgatását.

A mai nap Schwesterrel ténykedtünk, és lehet, hogy dél körül másztunk ki a kuckónkból, egészen fél 6-ig a KMK kihívásra készítettünk képeket. (szerkesztéssel együtt)

Amin a legjobban szórakoztam, a könyvekből kialakított szív, a különleges helyszínen fotózás, a hirtelen ötletből készült könyv és fagyi nevű kép készítése, amit én magam lehet, hogy halogattam volna, de Schwester nem hagyta annyiban. 
Talán ezért is állok most úgy, hogy már csak két könyves kép hiányzik (illetve a harmadik egy Sötét örvény könyv, amit sajnos nem olvastam, így ezt kénytelen vagyok kihagyni)

Schwesternek a különleges helyszínes és a négykezes, avagy két szerző által készített könyvről való kép készítése szórakoztatta, főleg, hogy kipróbáltuk az időzítőt a fényképezőn.

Közben ebédre krumplipürét ettünk rántott hússal, én még hozzá tettem egy kis rizst a tegnap elkészített kukoricasalátával.

Mikor tegnap kitaláltuk, hogy benn készítjük el a képeket, végül mégis csak kinn az udvaron készítettük el, szinte örültünk, hogy jóval a nyári zápor előtt sikerült befejeznünk.
A képek tekintetében megegyeztünk, hogy az én stílusomnak és ízlésemnek megfelelően maradtunk a minimalista vonalon és inkább a háttéranyagokat variáltunk, és nem használtunk kiegészítőket.

Ezen felül ma nem foglalkoztam/unk mással, pedig az a három könyvértékelő… *nagy levegő, még ma összekapom magam, hogy legalább egy vázlatot elkészítsek hozzá.

A képek pedig kerülnek fel szorgalmasan instagramra.