2020. január 4.

Majdnem nem lett ebből… és ami kimaradt Kávészünet #98

Új év, új dokumentum (mivel évekre le kell bontanom, ha nem akarom, hogy túlterheljem ezt a túlérzékeny hiszti gépet), mire mondhatni elég későn kaptam észbe, hogy egy bejegyzést teljesen kifelejtettem, mivel nem írtam fel.

Emiatt a 12 hónap, 12 könyv, 12 idézet bejegyzés januárban várható, amint kezdem átlátni, mi is várható a hónapban.

Így az első napon kitalálom, mely könyveket kellene mihamarabb elolvasni, mivel van jó pár bejegyzés az olvasói élménybeszámolókon kívül, amik miatt az előző hónapban szorgosan elkezdtem begyűjteni a szükséges könyveket. (Nem, nem a karácsonyi őrület szállt meg, hanem felkészültem erre azt évre.)

Főbb célkitűzések:
A 2019-ben vásárolt könyvek olvasása. 2018-ból már csak egy könyv maradt, de a legtöbb könyv esetén a fő határidő a könyvfesztivál időpontja lesz. (Addig tervek szerint nem tervezek egy könyves csomagon kívül többet rendelni.)
***

Nos, az első nap után valahogy nem volt kedvem folytatni a kávészünetet, így annyira elrepült az idő, hogy már negyedike van, és délután.
Könyvekkel elég jól indítottam az évet, de bejegyzések terén nem tudom, mibe is fogjak hirtelen.

Na, térjünk is rá, mit hagytam ki:
A Rontásűzők harmadik kötete, A tündérköd esetében nem tettem említést a sárkányokról. (Konkrétan, amint Szoboszló előkerült, ujjongtam, mint Trónok harca rajongók a nyolcadik évadot nézve.)

Innen is elnézést a csapongásért, ettem és közben a TheVR HH-jét néztem, ami ösztönzően hatott a mai napomra. Mert lehet, hogy egy egész pizzát nem tudok megenni, de szeletenként már talán sikerül. Most így vagyok a könyvértékelőkkel is, mivel kicsit összegyűlt a készítendő hét bejegyzés.

Szóval, most nekiállok sorban, ahogy kedvem tartja, és remélem, mire ez a bejegyzés kikerül, már a heti olvasmányokról beszámolok.