2019. november 10.

Novemberi hajtásos Kávészünet #97

2019. november 3.

Onnan tudod, hogy kezdesz felnőni, hogy a beauty bejegyzésben nem a legfrissebb sminkszerzeményeidről szeretnél írni, hanem papír zsebkendő tesztekben gondolkodsz, melyik vált be jobban…
Töprengtem el, miután a sminktermékek felét kukáztam, lepasszoltam a család többi nőtagjának és még egyszer szemrevételeztem a félig teli fiókom, hogy mi maradt nálam, amikhez idén gyakorta nyúltam sminkeléskor. (Ami röhej, mert amióta dolgozom, nem sokat sminkeltem, inkább korrektorpárti lettem.)

Szóval, nézegettem a bejegyzés listát, taktikázok az olvasások között, be tudom-e fejezni a könyveket idén a plecsnikhez, és amikor már tényleg a végén járok majdnem két hónap után a Gyásznémbernek, most itt ülök, és még ízlelgetem magamban a tatárjárás izgalmait, mert nagyon nem akarok tőle megválni.

Miközben vagy a megfázással vagy magával a fázással küzdök (az én őseim tuti nem északról származnak) helyszíntől függően, addig néha történnek is dolgok.

Az új telefon, avagy hét év után eljutottam a telefoncseréig. Évek óta mondogatom a családnak, hogy néha már tényleg kihajítanám a telefonom az ablakon, mert legfeljebb élő flappy bird játékra használható, így nem kellett sokat agyalni az idei születésnapi ajándékomon. Legalább elmondhatom, hogy tényleg anyuci-apuci pénzéből lett véve… használtan. Kössünk egészséges kompromisszumokat. (ez csak azért jutott eszembe, mert a tizenéveseknek szokásuk mondogatni, hogy ők vették a méregdrága telefonjaikat… szóval, tisztázás végett)

Azóta én tényleg meg sem nyikkantam, és még el is mosogattam, így a három napos hétvégét teljes mértékben az olvasásnak és az írásnak szentelhettem. No, persze nemsokára a szabadságokat is illő kivenni, bár a következő két hétben ez nem lesz várható, így türelmesen próbálom a maradék szabadidőm beosztani.


2019. november 9.

Gyorsan eltelt ez a hét, hat könyvet sikerült befejezni, amiről írtam is pár sort:

https://schildkrotemegmondja.blogspot.com/2019/11/boszormenyi-gyula-gyasznember.html


2019. november 10.

Még egy könyv befejezve, töprengek a jövő héten, mivel erőteljesen felhalmozódtak a klasszikus és a romantikus történetek. Ennek csak az a hátránya, hogy ilyenkor egymás után kell olvasnom a történeteket, nehogy belekavarodjak a hasonló zsáner miatt.

A hétvége elég produktívnak bizonyult, a tervbe vett könyvértékelőkkel megvagyok, kiválogattam krémmánián, idén miket használtam (az elmúlt években sajnos, amiket a forgalomból kivontak termékeket, már nem lehet értékelni), mivel elterveztem, hogy lassan a decemberi bejegyzésekhez fel kellene készülni. Mivel reggel még fenn voltam, és délelőtt aludtam pár órát, így a Savarelly ügyekhez is firkáltam kicsit, pontosabban egy párbeszéd részt befejeztem.

Lehet, hogy most is behozom a macskákat, és töprengek, hogy a zenelistát is össze kellene állítani, amit beígértem. Lehet, hogy rövid és tömörré teszem, és Youtube linkeket csatolok, hogy ne kelljen keresgélni őket egyesével. (meg ellenőrizni, hogy még mindig megvannak…)
Végül megnéztem, és a Winamp nem volt beállítva, pontosabban csak az előző 30 nap zenehallgatását „jegyezte meg”, így még egyszer át kell gondolnom a listát, melyik zenéket hallgatom a leggyakrabban.

Ha ez nem lenne elég, az Ebay szerzeményes lista megvan.

Ennyivel tudtam most jönni, igazán más, említésre méltó programom nem volt.

Utolsó 10 könyv és megközelítőleg 5000 oldal várható a következő másfél hónapban, közben igyekszem hozni a rövidebb bejegyzéseket.

Pardon, lett egy újabb könyvem. Közben várom  a karácsonyi megjelenéseket.