2019. szeptember 19.

Könyves elszólások Schildkröte módra

Mindenkinek vannak aranyköpései, így a könyvmolyok sem maradnak ki ebből az élvezetből. Lássuk, mit sikerült összegyűjtenem.

Azt mondod, hogy ebben az évben már ne vegyek több könyvet? Nyugi, ezt a következő évre szántam…

Fér még a polcra… csak okosan kell pakolni.

Nincs olyan, hogy túl sok könyv, csak túl kevés könyvespolc.

Hát, nem igazán van hely a polcon, de elfér még rajta pár könyvmentésben talált kötet.

Csak egy könyvért megyek be a könyvtárba. *kijövök 7 kötettel*

Megvan már az idei vásárlás listám, de attól még kiadhatnák a… (minden olyan kötetet, amit évek óta ígérgetnek a könyvkiadók, hogy megjelentetnek, de semmi hír róluk)

Nincs most könyvekre keret, de az új Ambrózy kötetet meg KELL venni.

Évente csak egyszer van könyvfesztivál/könyvhét, így ne sajnáljuk rá a pénzt.

Képzeld, most nem olvasok, hanem blogon értékelem a könyveket.

Az a könyv éri meg a pénzt, amit legalább kétszer kézbe vesznek.

Én nem gyűjtöm a könyveket, hanem befektetem a pénzem… mégis ki látott már betörőt, aki könyveket lopna tucat számra a házakból?

Nem tudom, mi az unalom, ellenben érdekelne, hogy tudnék takarítás közben is olvasni.

Ráérek, amint befejezem a könyvet… akarom mondani, a következő könyvre gondoltam.

Gyerekkoromban a klasszikus irodalmat nem kedveltem, mert nem értettem a mondani valójukat. Felnőve pedig azért fogom a fejem rajtuk, mert értem a tartalmuk.

Tolsztoj tuti azért írt hosszú regényeket, hogy elkerülje az orosz cenzúrát, mert ő is tudhatta, ha leadja a kéziratot, sokkot kapnak és senkinek nem lesz kedve átbogarászni. Pedig tényleg jó kérdéseket vet fel az életről, csak ember legyen a talpán, aki kimazsolázza a lényeget.

Tényleg nem tudom miért gond szinglinek lenni, hiszen könyvmolyként minden este arisztokratákat, nyomozókat, főnemeseket vihetek az ágyamba… még ha könyvformátumban is. Róluk legalább tudom, hogy nem fognak éjjel horkolni.

Tudod, csak azért nézem meg a könyves adaptációkat, mert evés közben kicsit nehézkes olvasnom a fizikai könyvpéldányokat.

A Biblia egy olyan mesekönyv, ami javarészt igazságra alapul. Viszont, ahogyan az életben, benne sem kell mindent elhinni. Illetve nem tudom kik írták, de megkérdezném tőlük, mit szedtek be.