2016. május 8.

Májusi shopping

Most is a kipróbálás győzött a takarékosság felett, így van pár termék, amit megvásároltam és használok. Főleg, ha a kuponok tömkelegével olyan termékeket is ki lehet próbálni és használni, amit normális esetben még ránézésre sem méltat az ember lánya.

Először talán a MaxFactor CC krémjével kéne kezdenem, amit természetesen kuponnal vásároltam 40 fair árnyalatban. Világos, könnyen illeszkedik az arcbőrhöz, ha nem teszünk fel sokat, észre sem lehet venni. 

Előnye, hogy könnyed, mint egy arckrém, nem vagy alig oxidálódik, gyorsan lehet vele sminkelni, így kezdőknek és tizenéveseknek is tetszhet.

A másik, amiért a BB krémeket mögé fogják tenni, az pedig a termék fedési képessége. Igen, képes egy közepes fedésű alapozóval felvenni a harcot, az alacsony fedésű alapozók erősségét egy rétegben el lehet érni a CC krémmel, viszont építve képes közepes fedésűre is felerősödni. 
Számomra a Rimmel lasting finish 25 órás alapozóval összehasonlítva meggyőzött, hogy hasonló eredményt el lehet vele érni úgy, hogy ne szárítsa ki az arcbőrt, mint a zsíros, kombinált bőrre való alapozók. A CC krém mattra szárad, aki nem akar, az mellőzheti a púderezést fixálásképpen.

A CC krém és más alapozók alá nem akármit vásároltam szintén kuponnal, a Maybelline Baby skin primert, ami a többi drogériás primerhez képest meggyőzött, hogy nincs benne millió csillám, ami az amúgy is kifényesedő bőröm felerősítené. Könnyed, felkenéskor szinte észrevehetetlen, kevés szükséges belőle.

Elsősorban egy vékony réteget képez a bőr és a később felkerülő termékek között. Első alkalommal előtte a Nivea make up starter arckrémet felkentem, hiába vártam, hogy beszívja az arckrémet a bőröm, ahogy felvittem a primert, valami oknál fogva jött le a krémmel együtt. Valószínű, hogy az összetevők ne igazán szeretik egymást, más arckrémmel ( Helia D és egy Avonos nappali krémmel próbáltam) nem történt ilyen eset. 

Elsősorban orra, homlokra és az orr környéki területekre kentem, ahol kimondottan az alapozó átlagos esetben felerősítheti a pórusok láthatóságát. Itt jó eredmények születtek, a pórusokat szépen elfedi, hogy ezután az alapozó ráterül, rásimul, így a primert egy jó sminkalapnak mondanám el. A pórusokat nem csökkenti sajnos, így aki ezt várja tőle az csalódni fog benne. De aki csak egy kis elfedést szeretne és jó sminkalapot egy húzósabb alkalomra, annak beválhat. ( ez bőrtípustól is függ)

Kipróbáltam a héten egy áprilisban vásárolt Maybelline Affinimat púdert, ami 10 classic ivory árnyalatú. Érdekes, első alkalommal a csavaros csomagolás, olyan 2000-3000 Ft körüli a teljes ára, cserébe kapunk jó 16 gramm terméket, ami miatt még talán elnézzük az árát, bár aki kipróbálni akarja, kuponokkal már nem vészes árú termék.

A termék első felvitelnél is csodálkoztam, sosem láttam ilyen kőpúderként kiadott de felvitelkor por állagú púdert. Azonnal kabuki ecsetre váltottam, mert ezt hagyományos púderecsettel kész porfelhőt vagyok képes előidézni vele. Elég világos, de nem transzparens púderről van szó. Mattosítás első alkalommal vagy kevés volt, vagy tényleg nem tart sokáig, mert vallom, hogy a Rimmel stay matt púder tovább tartott ki, mint ez. Még pár alkalommal próbálom tesztelni a tartósságát.

Ezen felül vásároltam 3 ecsetet, egy Essence kabuki ecsetet, ami már a régebbi szériából is megvan, de még egy jól jön alapon, mert mint alapozó felvitelére, mint púderezésre is kiváló ecset. A másik szintén Essence ecset, a korrektor ecsetét beszereztem, mert rákattantam a korrektornál az ecsetelésre.  Meg a reggeli rohanásban az Istennek nem jönne le a kezemről a Catrice korrektora. A harmadik ecsetet a Catricetől néztem ki, a Smoky eye kétvégű ecsete, amin található egy füstösítő és egy ferde ecset. Praktikus, kicsi, utazásra is beválhat.


Végül jó pár hét késéssel megvásároltam az Oriflame The ONE illuskin foundation alapozót porcelain árnyalatban. Az árnyalat jó, könnyen illeszkedik a bőrszínhez, nem oxidálódik a nap során. Púdert fixálásra feltenni szükségesnek érzem. Csillámlást, fénylő arcbőrt nem véltem felfedezni, mondhatni természetes hatást és enyhe bőrfedést kapunk. Kis bőrkiegyenlítésre hétköznapra tökéletes. Ecsettel csíkozódik, szivaccsal szép hatást értem el.