2019. április 19.

2019 év eleji smink-és kozmetikumok

Két opció volt: vagy egyből bemutatom a nemrégiben vásárolt termékeket, vagy inkább letesztelem őket, és csak azután számolok be róluk, remélve, hogy többet is tudok mondani róluk.
Volt, amit már előzőleg bemutattam, külön a korrektorokról is készítettem bejegyzést, de most mindenről be szeretnék számolni, amit az elmúlt negyedévben használtam.


Korrektor tekintetében erőteljesen bevásároltam, de háromból csak egy volt igazán, amire azt mondom, maradhat.


A Maybelline korrektorra sokan mondták már, hogy így népszerű, úgy jó… igen, ha vakolatot akarok magamra kenni, igen, nagyon jó, mert vékony rétegben szinte semmit nem fed a sötét karikákon a szemem alatt. Ráadásul a szivacsa is egy idő után minden, csak nem higiénikus, így örülni fogok, ha végre elfogy. – Már a jó nyolcvan százalékát elhasználtam, köszönhetően, hogy tényleg teljesen elfogyasztható termékről van szó.


A Catrice korrektorok esetén a csavarós, szintén ecsetes megoldás jó lenne… ha nem lenne iszonyatosan sűrű a termék. Sokat kell tekerni, néha nem jön, ha van is termék, az pedig sok, gyorsan szárad és sok kell belőle. Teljesen a szélsőségekre alapoz. Pedig nem lenne rossz az ötlet, de valahogy még sem jött be, illetve szem alá nem tudtam felkenni semmilyen módszerrel. – a felénél feladtam, odaadtam húgomnak, mert a szilikon ecsetfej sebbenzinnel könnyen megtisztítható volt.


A másik mini korrektor, szintén a Catricetől kifejezetten a nehezen elérhető területekre fókuszál elméletileg. Nos, én egyből bevetettem szemhéjalapnak, aminek megdöbbentően, de nagyon jól bevált. Nem kell sok belőle, szivaccsal könnyen eldolgozható, a por állagú termékeknek biztos alapot ad és a napi tartósság a részéről biztosítva van, hogy nem fog elcsúszni, meg a redőkbe hamar összegyűlni a szemhéjpúder. Megdöbbentően kevés, kicsi kiszerelés, de olyan, mint a főzésnél a bors.
https://kremmania.hu/kremek/catrice-hd-liquid-coverage-precision-concealer


Hidratálókrém esetén akartam már új terméket kipróbálni, ki is találtam, melyiket, így mikor úgy éreztem, hogy itt az idő egy újat tesztelni, meg is vásároltam a Helia-D tokaji aszús hidratáló krémjét normál-kombinált bőrtípusra. A csomagolása elég letisztult, mégis egyfajta minőségi termékre hajaz, pedig köztudottan elég kedvező áron lehet hozzájutni a termékhez. Különlegessége a terméknek, hogy nem a megszokott Helia-D sűrű krémjeiről beszélhetünk ebben az esetben, hanem egyfajta, könnyű, habos állagú, szinte megfoghatatlan krémről, ami könnyen beszívódik a bőrre kerülve. Aki a tokaji aszúra hajazó szőlőillattal nincs megbarátkozva, talán nem fog tetszeni az illata a krémnek, de a bőrre felkenve én nem éreztem meg a tégelyben érezhető illatot.


Arcápolók tekintetében még kipróbáltam a Manna manufaktúra teafa szappanját, ami tényleg akkora örömöt szolgál számomra is, mint ahogyan beszámolnak róla. Mindennapos arctisztításra, a pattanások keletkezését erőteljesen csökkenti, nem szárítja ki erőteljesen a bőrt. (ettől függetlenül utána mindig hidratáltam) Esténként a tiszta érzet garantált, remélem, hogy mire elfogy nagyobb hatással lesz az arcbőrömre.
https://kremmania.hu/kremek/manna-natur-kozmetikum-manna-coco-szappan-teafaolajjal-es-shea-vajjal


Szempillaspirálok közül kettő is került a készletbe, de egyik sem lett kifejezetten az új kis kedvencem. Az Essence Lash Princess festéke szép fekete, kiemeli a szemet, de irtózatosan potyog megszáradás után a festék, így tartós bevetésen sajnos megbukott a részemről. Később vásároltam meg a Maybelline szempillaspirálját, ami szintén az intenzív fekete festék jellemzi, de nem ér fel a vízálló testvéréhez, amit megszerettem. Ez a festéket nem a megszáradás utáni potyogás, hanem a maszatolódás veszélye fenyegeti, így ezt is mellőzöm hosszú napokra.


Arcra való termékek
Púdereknél két szempontot vettem figyelembe: legyen kompakt, táskába dobálós kiszerelés és fehér színű legyen. Nos, így találtam rá a trend IT UP púderére, amiben van tükör, szivacsos felvitellel és fehér, transzparens termék található. Nem tud többet a púdereknél, fixálja a sminket, igazításra épp elég és bírja a csomagolása is a strapát.


Pirosító terén is maradtam az Essence márkánál, lehet, hogy kicsit porzik maga a termék, de a színe és a hétköznapra viselhetősége kárpótolja ezt a hátrányát. Építhető, nem hivalkodó, de kiemeli az arccsontot és az arcot.


Highlighter kapcsán megesküdtem, hogy soha nem lesz… soha ne mond, hogy soha. Nos, szereztem be egyet. Nem bántam meg. Egy egészen világos rózsaszínes árnyalatra esett a választásom és mivel ecsetem már volt hozzá, így azóta néha kedvem támad feldobni vele a sminkem. Nem hivalkodó ez sem, mint az előzőleg említett pirosító, mégis alkalmi sminkekre vásároltam meg.


Körömlakkokat nem nagyon vásároltam, de egy trend IT UP és egy Rimmel Rita Ora körömlakk tulajdonosa lettem végül. Mindkettő egy rétegben is szépen fed, nem kopik le a körömvégén egy nap után és pár napot fedőlakk nélkül is túlél. Az ecsetükkel is meg vagyok elégedve, könnyen fel tudtam vinni a körmeimre a lakkot.


Körömreszelő esetében szerettem volna egy, a túlélőkészletbe való kompatibilis méretű eszközt, az ára nem volt vészes, viszont a finomsága és a papírreszelő anyagából kifolyólag nem sokszor használható a reszelő. Szerencsére hat darab van egy csomagban, de kicsit többet vártam, hogy ne pár reszelés után kelljen eldobnom a reszelőt.


Még van pár termék, amikről külön bejegyzést szeretnék készíteni, ezért nem kerültek ebbe bele példának okáért az arcmaszkok.