2019. február 26.

Korrektormustra

Öt termék egy problémára. Mit ígérnek, mit tudnak, és mivel kell használat közben szembesülni.


Catrice Camouflage Cream

Mit ígér? Rendkívüli tartósságával tökéletesen alkalmazkodik az arcbőrhöz, miközben észrevétlenül eltünteti a hibákat. Megbízhatóan fedi el az apróbb bőrhibákat, pigment foltokat és a kisebb véraláfutásokat. A hatékony Camouflage Krém tökéletes fedést biztosít és egy kis púder használatával olyan hatást kelt, mintha vízálló lenne.
Előnye: Kétségtelen, makacs archibák ellen évek óta bevetés alatt áll, erős fedése egész napra szükséges magabiztosságot ad viselőjének. Plusz, ehhez nem kell alapozó. Vízállóság tekintetében a teszten nagyon jó eredménnyel ment át. (ecsettel viszem fel, és szivaccsal dolgozom el)
Hátránya: Egy hiba van, mégpedig az észrevehetetlensége. A száraz részeket erősen kiemeli, így alaposan alá kell hidratálni, sőt egy kis primer is kell. Emiatt nehéz viselési érzetet kölcsönözhet, az amúgy is problémás bőrnek. (Ne vigyük túlzásba) Szem alá is pont a sűrűsége miatt nem kedvelik többen.


Catrice Re-Touch Light-Reflecting

Mit ígér? Közepes fedésű korrektor a szem alatti karikákra. A fényvisszaverő pigmentek frissebbnek mutatják a tekintetet.
Előnye: Érdekes módon, egy nagyon sűrű termék, de emiatt szem alatt még nekem tucatnyi kísérlet után sem sikerült alkalmazni. Viszont állon jól teljesített maga a termék. Alapvetően, mivel közepes fedést ígért, azt is kapom, de a fényvisszaverő pigmentek ígéretét én nem tapasztaltam.
Hátránya: A tekerős kiszerelése konkrétan az őrületbe kergetett. Még az ecset elmenne… Szóval, ha mondjuk, sima tubusos verzióban létezne, szerintem semmi problémám nem lenne a termékkel. Röviden tömören, elhasználom, de többször nem vásárolom meg. Ezen felül ez bírta a legkevésbé a vízállóságot.


Catrice Liquid Camouflage High Coverage

Mit ígér? Eltünteti a sötét karikákat, az egyenetlen bőrfelszínt és a kipirosodást. Magasan pigmentált, különösen tartós és vízálló. Könnyen kezelhető és praktikus applikátorral.
Előnye: Kedvenc ez is, többször vásároltam újra, kevés kell belőle, egész nap tart szem alatt, sőt kiegészíti a folyékony alapozót, mivel egy szériába tartoznak. Vízálló, ha hosszú nap áll előttem, gondolkodás nélkül ehhez nyúlok.
Hátránya: Nem szabad sokat felvinni belőle, különben a szem alatti apró ráncokba beülhet. Ezen felül semmi kellemetlenséget nem tapasztaltam. Talán az illata felvitelkor zavaró lehet, de eldolgozás után nem éreztem kellemetlennek.


HD Liquid Coverage precision

Mit ígér? Magas fedésű folyékony korrektor ecsetes applikátorral, mely lehetővé teszi a pontos felvitelt. A formula elfedi a pirosságot és a szem alatti karikákat.
Előnye: Nem volt számomra tiszta, mire is találták ki, mivel a krémkorrektor a bőrhibákra elé, a folyékony korrektor meg szem alá, hova kellene több „precizitás”? Nos, kitaláltam, hogy bevetem a kicsikét szemhéjbázisnak. Legalább öt alkalomból ötször elégedett voltam a teljesítménnyel, amit produkált. Nevetségesen kevés kell a termékből, még folytatódni fog a szemhéjbázisnak való tesztelése.
Hátránya: Elsőre értetlenül néztem, mennyire kicsi is a kiszerelése, a kicsike applikátora, de bizonyított, hogy lehet kicsi a bors, ha iszonyat erős.


Maybelline instant anti age eraser

Mit ígér? Azonnal eltünteti a sötét karikákat, láthatóan csökkenti a bőr puffadtságát, micro-korrektor applikátor + szuper koncentrált formula, sugárzó és friss tekintet
Előnye: Az árnyalat jó. Elhasználom, de tuti többször nem landol a kosaramban. A vízállóságban a Camouflage Cream mellett végzett a teszt során, szóval a tartósságra nem lehet panasz.
Hátránya: Mivel elég gyenge fedése van, szinte kétszer annyi festéket kell az arcra felkenni, mint a Catrice korrektorokból. A kiszerelése sem lenne rossz… igen, szerintem sem higiénikus a szivacsfej a csomagoláson.