2019. február 23.

Változatosságokkal teli kávészünet #80

Egy hónap eltelt a legutolsó kávézós szünetünk óta, bizony ez a hónap is sok szempontból mondható kicsit sem unalmasnak. Nos, elő azzal a kávéval és csevegjünk, mi minden volt ebben a változékony időjárású februárban.

Munkalehetőségek terén pont most volt meg a kötelező, három hónapos vizitem, így nem sok kedvem volt Valentin napon valami csöpögős filmet néznem, miközben majszoltam volna a csokit… 

Majd visszatérünk kicsit később, mivel is töltöttem azt az estét. Szóval, két munkalehetőségből megszerezve nulla, ami ismét elvette minden lelkesedésem, annyira, hogy konkrétan a blog esetében is csapongok. Hol írni akarok, hol befejezni az összes várólistát könyvet, hol okoskodásra adom a fejem, aztán vitázok molyon… konkrétan a permenstruációs szindróma fel nem veszi a harcot a lelki nyűgömmel.

Valahogy a betervezett olvasmányok száma erőteljesen növekszik… de még tartom a frontot. Amikor kitaláltam, hogy az Outlander 5 első kötetét februárban most már elolvasom, észrevettem, hogy egy hetem van elolvasni, nem, nem tudom, 28-ig ez megvalósul-e.



A könyvtári könyvek esetén felállítottam a két héten belül egy könyv elolvasása szabályt, így a saját könyveimre van időm, illetve a kölcsönzött öt kötetet is elfogadható időn belül tudom visszaadni a könyvtárba. (Bár ha ilyen sok kötet van nálam, és értékeltem őket, akkor kettesével-hármasával vissza szoktam egyből vinni, így nem foglalják itthon a kevéske helyet, de nem is kotlok rajtuk fél éveket.




Mi is volt még ezeken felül?
Végre csináltam konkrét sminkeket, nem csak a termékeket mutattam be. (Persze, mindig a fontos események előtt kerülnek elő a fránya pattanások… – de még nem meséltem, teszt alatt van egy nagyon is ismert teafa szappan, amibe nagy reményeket fektettem)


A Leányrablás Budapesten kötethez felmerült kérdéseknek nekiültem és próbáltam épeszű magyarázatot adni, de röviden tömören annyi lehet a bakik gyökere, hogy viszonylag hosszú idő telt el a történet eleje és a sorozat teljes kiadása között. (fel is tették a kérdést, hogyan felejthette el Gyula bátyó Emma elszólását… már nem azért, én sem tudom már, miket firkálgattam össze két éve… hoppá, idén már három éve a Múltidőbe. – azért írom így, mert ezt is feltettem a blogra.) Illetve ez lett konkrétan a 70 bejegyzésem a könyvsorozathoz.


A hónap legnagyobb öröme, ami miatt éppen nem kaptunk hisztériás rohamokat, különben már hallottam volna arról, hogy ismét kinyitott a Lipót… - Igen, akik nem tudom hol voltak az elmúlt egy évben komolyan… szóval igen, jön az új Ambrózy kötet, kicsit más szemszögből, és a legelső beleolvasó is pont ma került fel. (És ha még egyszer valaki megkérdezi, hogy mikor jelenik meg… valószínű a Könyvfesztivál környékén, mint sok könyv átlagosan… meg akkor nem kaptunk volna ekkora ízelítőt szerintem, ha két hónapon belül nem olvashatjuk a friss kötetet.)


Emellett ebben a hónapban csatlakoztam a Top 5 Szerda csapatba, mivel nagyon jó témákat adtak meg erre a hónapra. (ha a következő is ilyen jó lesz, folytatom természetesen)


A Könyvespolc Magazinban is most nem csak egy bejegyzést adtam le, miközben a magazin facebook oldalának egyik szerkesztője lettem, így a következő hónaptól ott is adok pár helyzetjelentőt. Sőt, mivel ugyebár nemsokára jön az új Ambrózy, lelkesen készülök az új kötet értékelésére, illetve aki nem ismerné a sorozatot, azoknak a magazinba kis csemegézőt is tervezek az akkor aktuális számba.


Animék terén erős elhanyagoltság lépett fel, de legyen mentségemre, hogy két fél tégla kötetet is olvasok ebben a hónapban, illetve egyszerre négy könyvvel próbálkoztam.
Szóval, térjünk is a saját írásokra, és mesélek arról a Valentin napi estéről. Bejelentettem már az Ambrózy fanfiction újabb részletét, ami készülget. (konkrétan most öt oldalnál tartok) de egy kis beleolvasót is adtam ki, amit konkrétan 14-én írtam este.

Ami még várható az utolsó héten, ha elkészülnek:
Szerdán jön a kivetkező Top 5 Szerdai téma – Kitalált helyek, ahol szívesen randiznál
Schildkröte is megmondja Internet rabságában témával.