2019. március 30.

Ambrózy borítók - avagy mik jöttek szóba kinézet terén az elmúlt hat évben?

Lassan öt éves az Ambrózy báró esetei könyvsorozat, amihez számos borító készül, és többet szavazásra is bocsátottak.
Elsősorban kérésre teszem közzé az összegyűjtött képeket, mely borítók jöttek szóba az évek során. Természetesen, amiket sikerült összegyűjtenem, azokat tudom közzé tenni.
Ezen felül, aki talál olyan borítót, ami kapcsolódik a sorozathoz, de nem találtam meg, és szeretné látni a repertoárban, várom sok szeretettel a képeket, bármelyik elérhetőségemre.



Ambrózy báró esetei I. - Leányrablás Budapesten

A borítók kapcsán részletes bejegyzést olvashattok a Sorok között könyves blogon, ami alapján fél éve elkezdtem keresgélni azokat a borítókat, amik végül "dobva lettek" a választható borítók közül:
http://sorok-kozott.hu/2017/02/boritomustra-ime-a-leanyrablas-budapesten-hivatalos-boritotervei/






A végső borító:




Ambrózy báró esetei II. - A Rudnay-gyilkosságok




A végső borító:



Ambrózy báró esetei 2,5 - Beretva és tőr



A végső borító:



Ambrózy báró esetei III. - Ármány és kézfogó

Nem találtam hozzá borítószavazásos képeket, csak a végső borítója elérhető

A végső borító:



Ambrózy báró esetei 3,5 - Bitó és borostyán

Kérésre utánanéztem, ennek sem találtam nyomát, mely borítók közül lehetett választani

A végső borító:



Ambrózy báró esetei IV. - Nász és téboly

Pont a megjelenése előtt olvastam el a sorozat meglévő köteteit, így ennél a borítószavazásnál én magam is választottam a számtalan borító közül.






Illetve nem csak a borítóról, hanem a címről is dönthettek az olvasók




A végső borító:



Ambrózy báró esetei V. - Szer'usz világ

Valójában az olvasóknak ebben az esetben csak a háttér döntésében volt szerepük, viszont végül leszavazásra került.





A végső borító:

Külön kiadás, limitált példányszámban, csak kartonált verzióban


Ambrózy báró esetei VI. - A Barnum-rejtély




A végső borító: