2019. május 25.

Könyves kiegészítők, avagy mi található a mindenes dobozkámban?

Egy kis kutakodás a könyvespolc túra után, mivel a polcomon nekem is megtalálható egy doboz, amiben a "könyves kacataim" találhatóak. (pont most jutott eszembe, hogy rendeltem pár dolgot hozzá, ami még nem érkezett meg, de azokról külön bejegyzés tuti lesz)

Nos, ami nem került közszemlére, mint pár Ambrózy könyvjelző vagy a legyező, azok mind a dobozban találhatóak.


A Kindle olvasó három védőtokja kiemelt helyet kapott a dobozon.


Ami megérdemelte a helyet: nem volt kérdés, hogy nem fog a dobozban senyvedni.


Az ajándék: a nehezen beszerezhető Ambrózy legyező.


A négy nagy falat, amik nem fértek bele a dobozba, így most ők vannak előtérben, amit használok.


A Vörös pöttyös könyvjelzősorozat, amiből négy hiányzik (igen, az Y is hiányzik, tudom. )


Ha ez nem elég, pár "A könyv a legjobb barát" könyvjelzősorozat is található nálam.
Plusz egy Mindörökké várni dedikálható könyvjelző, amit dedikáláson kaptam.


Rubin pöttyös könyvjelzők is kerültek a dobozba, bár ezeket nem gyűjtöm.
A tulipános könyvjelző a nőnapi csomaghoz kapható.


Ha nincs tucatnyi könyvjelzőm, hát a sminkecseteim csomagolását képező kártyák is bekerültek a gyűjteménybe, használtam is párat.


Ha keményebb könyvjelzőre fájt a fogam, akkor a budmil kártyák is használatba kerültek.
(már kettőt is sikeresen hagytam könyvtári könyvben, nemrégiben "veszett el" a legelhasználtabb példányom, így azt nem tudom megmutatni)


Tea, csoki, fülbevaló kártya, a szalagavatós ültetőkártya... apró kis emlékek


Pár extra, ami használható könyvjelzőnek...


Miközben megszállottan hajtogatom, hogy nem, nem támogatom a Könyvmolyképző kiadót, de azért van tőlük még pár dolog...


A három leggyakrabban használt könyvjelzőm, amit már preparálnom is kellett.


A könyvjelzők mellett a KMK csokijainak csomagolása is megmaradt. (Szeretem ezt a kényeztetést, még jöhet pár "finomság".)


Aki tavaly követte a karácsonyi játékot, avagy húzd ki, mely könyves pasival töltsd a karácsonyt, azoknak ismerősek ezek a kártyák, amik még mindig megvannak (és Roger nevét kétszer írtam, mert így is elrontottam)


Természetesen, még a KMK adott ki más Ambrózy könyvjelzőket, amik szintén közszemlére vannak téve.
(A háttérben az egyik helyi húsvéti eseményünk plakátja, de az nem képezi részét a csomagban.)